Osobní

Petr Paulczynski

Ty kudehnáte vyteplenej, tebe si pohlídáme

byl ten nejslušnější vzkaz, který jsem dostal poté co někdo pověsil odkaz na můj blog o technařích na technařský web. Dále jsem byl kretén, zapšklý, zasloužil bych nakopat do koulí. Také mne poslali do p*dele a posílali na mne prasečí chřipku. Plné znění těchto intelektuálních výronů, které sem dávat nemohu, poněvadž by admina klepla pepka, najdete na odkazu na konci blogu.

30.7.2009 v 9:02 | Karma článku: 18.76 | Přečteno: 2378 | Diskuse

Petr Paulczynski

Přiznání černé ovce

Hluboce se kaji. Ve svém ranním blogu Výrok týdne, kde glosuji výroky, které zazněly na mediální scéně v uplynulém týdnu, používám často snímky, doplňující pokud možno s nadsázkou citovaný výrok. Učinil jsem tak i dnes, kdy jsem pod výroky z blogu Petry Paroubkové, použil aTeův obrázek. To jsem si dal. Bdělé oko adminovo usoudilo, že jsem porušil Kodex blogera, neb bublina vložená do úst Petry Paroubkové přesáhla hranici kodexu blogera. A blog mi byl stažen na na osobní.

18.7.2009 v 13:47 | Karma článku: 17.78 | Přečteno: 1562 | Diskuse

Petr Paulczynski

Vzpomínky starého strupa

Prý jsem starý strup a zakomplexovanej dědula s únikem moči. To mi nedávno napsal nějaký "bystrý" mladý milovník toho zpěváka co nedávno umřel a proslavil se trochu hudbou, trochu chvílemi upadajícím nosem a trochu významným saháním si do mezinoží.

10.7.2009 v 14:01 | Karma článku: 42.34 | Přečteno: 4325 | Diskuse

Petr Paulczynski

Biblický příběh očima úředního šimla.

Začneme příběhem o tom, kterak jsem se stal neplatičem. Zaplatil jsem převodem z účtu měsíční SIPO. Průšvih tkví v tom, že to bylo o den později, neb jsem se coural na výletě. Nu což, stane se. Jaké bylo mé překvapení, když se mi za pár dní mé SIPO ocitlo zpět na účtě. Důvod? Prý nedodržení termínu a tak si mám počkat, až mi Česká pošta doporučeně pošle upomínku. Protože Česká pošta pracuje tak, že dopoledne Vám donesou akorát tak oznámení o uložení zásilky, protože nosí poštu v době kdy normální lidi jsou v práci, půjdu si vystát odpoledne frontu, abych po vyzvednutí upomínky platbu realizoval podruhé. Samozřejmě s penálem a dalšími bankovními poplatky.

9.7.2009 v 14:00 | Karma článku: 23.86 | Přečteno: 1686 | Diskuse

Petr Paulczynski

Hlas voliče ČSSD, či zelené smažky?

Zdravím starej strupe. Tak zněl nadpis mailu, který jsem našel ve schránce po svém čtyřdenním výletu do Říma. Milí, přátelští Italové z hospůdek, prodavači suvenýrů, personál muzeí, vše zapomenuto. V jediném mailu si člověk uvědomí, že je doma. Doma, kde nevzdělaná (ale mnohdy i vzdělaná) lůza ovládá diskuze na internetu. Napiš, co napiš, vždy se objeví někdo jako níže uvedený darius.

7.7.2009 v 21:07 | Karma článku: 30.52 | Přečteno: 1869 | Diskuse

Petr Paulczynski

Šéfe tak jo, za čičapade

Daňový poradce a majitel účetní firmy je po 30.6 strhanej jako borůvka. Na to je nejlepší nějaký relax. Pokud možno daleko od zdejšího jemně reziduálně rozptýleného šokiálismu. Tak povídám: mamuš, berem kramle a jedem za hranice všedních dní. Vybral jsem si Eurovíkend Řím - Vatikán v last minute. No neber to za ty prachy, "kór" když je v tom jeden den svátek navíc.

2.7.2009 v 9:45 | Karma článku: 21.96 | Přečteno: 1772 | Diskuse

Petr Paulczynski

Kdo patří na pranýř?

Dnešní MFD při popisování mé slovní přestřelky se zastupitelským kolegou Zlatuškou, (popsanou v předchozím blogu, když jmenovaný Zlatuška ve veřejném mediu mne nazval žumpou a sexistickým homofobem) poptala o stanovisko arbitra eleganciarum, pana Ladislava Špačka, jehož knížka o etiketě je i v mé knihovně. Pan Špaček pravil, že patříme na pranýř.

25.6.2009 v 10:28 | Karma článku: 24.31 | Přečteno: 1757 | Diskuse

Petr Paulczynski

Sviňárnička, nebo čirý amatérizmus?

To, že nemám rád exrektora(rád se podepisuje jako emeritní)a exsenátora Jiřího Zlatušku není neznámá věc. Pro nezasvěcené dodávám, že tento pán ve svém předvolebním boji na mne hodil hrst špíny a zatáhl mne neoprávněně do neslavné kauzy koupě brněnského domu zvaného Jalta. Díky svým kontaktům s jedním umělcem známým ze spacákové televizní rebelie na mne dokonce nastrojili povedenou taškařici s adaptací Gogolova Revizora.

25.6.2009 v 8:30 | Karma článku: 19.54 | Přečteno: 1828 | Diskuse

Petr Paulczynski

Na holou.

Co je blog blogem, objevuje se čas od času postesk některého blogera nad úrovní diskuzí. Někteří blogeři diskuze zavřou, jiní dokonce z blogu odejdou. Myslím, že každý bloger si projde tímto vývojem. Sprostota, osobní útoky, posedlost autorem místo tématem, mnohdy nevzdělanost, neurvalost,tím nejmenším jsou pravopisné hrubky při shodě podmětu s přísudkem. Mnohdy tupost přímo geneticky zafixovaná. Ať píšete o čem chcete, vždy se najde mudrlant co mele o něčem úplně jiném. Zrovna dnes mne někteří diskutéři přivedli k úvaze, co by bylo řešením.

17.6.2009 v 11:06 | Karma článku: 21.22 | Přečteno: 4132 | Diskuse

Petr Paulczynski

V Muzeu romské kultury se kradlo.

Já o tom napsal dvě glosy, v MFD si to přečetli a dostalo se mi od nich tohoto titulku "Potměšilá vulgarita aneb zahnívající humor". Takto okomentoval moji glosu kulturní redaktor brněnské Mladé Fronty Luboš Mareček ve svém Sobotním zápisníku. Přiznal sice, že humor i jeho přijímání je záležitost ryze individuální, ale on mne individuálně sepsul.

6.6.2009 v 10:28 | Karma článku: 22.97 | Přečteno: 1148 | Diskuse

Petr Paulczynski

Měří se tu stejným metrem?

Aneb proč nestejná měřítka? Byl mi opět stažen blog na "soukromý". Přitom jsem nenapsal nic jiného, než je nejméně v polovině blogů mých kolegů. Popsal jsem proč si myslím, že jeden z kandidátů zasluhuje pozornost a popsal jsem proč. Pod blogem s návštěvou 1000 čtenářů se rozeběhla docela slušná diskuze, karma nic moc, což mi bylo jasné už když jsem to psal. Takže kvůli karmě se nezlobím.

5.6.2009 v 7:14 | Karma článku: 19.50 | Přečteno: 1569 | Diskuse

Petr Paulczynski

Napsal mi Jyrka.

Přijdu domů z mítinku ODS a z mailu na mne kouká todledlenc: Uživatel Jiří Paroubek vás přidal(a) mezi své přátele na Facebooku. Žádáme o potvrzení, že uživatele Jiří znáte a s přidáním mezi přátele souhlasíte. Pro potvrzení žádosti o zařazení mezi přátele klepněte na následující odkaz.

3.6.2009 v 0:01 | Karma článku: 29.04 | Přečteno: 2164 | Diskuse

Petr Paulczynski

Pavoukův pavouk o diskutérech.

Že jsem otevřel "filiálku" svého osobního webu Pavouk News na iDnes, není žádné tajemství. Pod články je tam otevřená diskuze. Část čtenářů, těch normálních, diskutuje slušným způsobem k danému tématu. Jistá část čtenářů se však nevěnuje ničemu jinému, než dehonestaci autora a ti nejlepší( ve smyslu nejblbější) dokonce přecházejí k urážkám rodinných příslušníků autora.

16.5.2009 v 6:01 | Karma článku: 20.53 | Přečteno: 1924 | Diskuse

Petr Paulczynski

Pomáhat a chránit, nebo Buzerovat a vybírat?

Pomáhat a chránit. Heslo které si vetkla do vínku prý nová policie. Alespoň tak nějak to představoval dnes už exministr Langer řečený Íčko. Událost první: Není to tak dávno, co mi u auta vylomili okno a ukradli mi antiradar. Ještě chvíli předtím mi ukradli služební Fabii. Byl jsem zvědav, jak mi budou pomáhat. Výsledek bylo úřední oznámení o uzavření pátrání. Pachatel neznámý. Zato když dělali Kryštofy, dokázali mne za jeden den zastavit i 15x. Zatímco okolo projížděly rozpadávající se žigulíky se železným šrotem na zahrádce.

10.5.2009 v 21:34 | Karma článku: 23.87 | Přečteno: 1805 | Diskuse

Petr Paulczynski

Prý realita dneška. Pěkně děkuju.

Malé zamyšlení chlapa lehce nad 60, který ještě nerezignoval na život. Sleduje dění, snaží se udržet krok s novými technologiemi, v mezích možností daných fyziologickým věkem sportuje, ve svém okolí má řadu mladých. A přesto si někdy připadá jen o kousek mladší než hnědé uhlí. To když si porovná nedávnou minulost a současnost.

9.5.2009 v 21:31 | Karma článku: 22.92 | Přečteno: 1597 | Diskuse

Petr Paulczynski

Přiznání komunisty.

Původně jsem chtěl dát do titulku bývalého komunisty, ale dle mínění mnohých internetových geniů, kteří diskutují pod mými příspěvky na iDnes(neb jsem opět otevřel diskuze, uvidíme na jak dlouho) prý bývalý komunista je něco jako bývalý černoch. Promiňte tento politicky nekorektní výrok. Asi jsem měl napsat afroameričan. Jak se ovšem říká těm co zůstali v Africe nevím.

27.3.2009 v 7:00 | Karma článku: 25.92 | Přečteno: 3359 | Diskuse

Petr Paulczynski

Tady seš na netu hňupe.

Napsal mi jeden z diskutérů, jeho nick není pro tuto úvahu důležitý. Taky seš na netu hňupe. Tady si vesměs všichni tykáme. Jen arogantní blb to není schopnej pochopit. Odpověděl jsem mu: Přiznávám dobrovolně a bez nátlaku, že na Vaši vysoce pronikavou inteligenci a z ní pocházející tvůrčí invenci nemám co poznamenat. Přeji Vám příjemný den, protože dnes jste již asi ze sebe vydal vše co ve Vás je ukryto. P.S. Váš styl, ukazuje na model lůza ze IV. cenové

21.3.2009 v 11:17 | Karma článku: 23.66 | Přečteno: 1411 | Diskuse

Petr Paulczynski

Budu se rozvádět.

Prý. Někteří xxxx(titul si dosaďte sami) mají asi houby na práci. Tak vymýšlejí ptákoviny. Včera se doneslo mému sluchu, že se budu rozvádět. Protože o tom nic nevím ( kdo by mně vařil, pral, uklízel a nadával že furt sedím u komplu nebo u zpráv), zeptal jsem se doma.

19.3.2009 v 17:47 | Karma článku: 23.52 | Přečteno: 1478 |

Petr Paulczynski

Proč zavírám diskuze pane Pavle Nitko je nabíledni.

Chvíli po pověšení článku "Socani budou volit. Boj o místopředsedy začíná", http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/75339/Socani-budou-volit-Boj-o-mistopredsedy-zacina.html#t2 , položil mi kolega bloger pan Pavel Nitka sugestivní otázku proč zavírám diskuze a vyzval mne k vysvětlení tohoto mého rozhodnutí.

19.3.2009 v 8:30 | Karma článku: 16.80 | Přečteno: 1316 |

Petr Paulczynski

Poslední sbohem (možná).

Sakra, to je nadpis. To vypadá jako pozvánka na pohřeb. Soudím, že řada těch, co se chodí na můj blog rozčílit, co to ten blbec zase napsal, by si oddechla. Ale zas až takovou radost jim udělat nehodlám. Jelikož však moje přemísťování v čase a prostoru bohužel bude probíhat letecky, je možné všechno. Přistání na řece se podaří jednou za život.

6.2.2009 v 21:02 | Karma článku: 23.05 | Přečteno: 1454 |
VIP
Počet článků 1307 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3092
Postřehy z politiky a života.