Foto z cest

Petr Paulczynski

Tělo to potřebuje, tělo to žádá

Ač pouhých 64 let mlád, přesto tělesná schrána vykazuje znaky opotřebení, někteří by řekli sešlosti. Zuby žere kaz, játra zvolna tvrdnou trvale na rozdíl od orgánů které tvrdnou čím dál méně, srdce pracuje jednou týdně a to bídně. Proto nastal pravidelný podzimní čas, kdy musím vzít svou chatrnou tělesnou schránu a podrobit ji procedurám, které mají omlazující účinek.

24.9.2010 v 8:30 | Karma článku: 28.45 | Přečteno: 3909 | Diskuse

Petr Paulczynski

Beran je nebezpečný zepředu...

kůň zezadu a blbec ze všech stran praví lidové úsloví. Na toto úsloví jsem si vzpomněl při čtení diskuzních příspěvků pod mým včerejším blogem o volbě jistého Dluhoslava předsedou jistého parlamentního klubu. Pánové Perek, zeman, cojanato, ale především 1absolutus se činili co mohli, aby podle reakcí na ně přivedli k otázce, ze které strany jsou nebezpeční i jiné čtenáře než mne, autora.

9.7.2010 v 8:30 | Karma článku: 25.67 | Přečteno: 3456 | Diskuse

Petr Paulczynski

Žraločí úsměv z Hybernské

Tak zněl titulek blogu kolegy Polaneckého o předsedissimovi Jyrkovi. To mne inspirovalo. Protože je víkend, rozhodl jsem se učinit dnes nekonfliktní blog, když už se mi včera zadařilo s karmou 44,47 a 459 příspěvky v diskuzi. Pokud jste četli blog kolegy Polaneckého, jistě Vás zajímá, jak doopravdy takový žraločí úsměv vypadá. Z vlastní zkušenosti se žraloky, které jsem fotil leckde, musím konstatovat, že moc úsměvů jsem neviděl. Pokud se však vyceněné zuby dají nazvat úsměvem, pak budiž.

27.6.2009 v 11:05 | Karma článku: 20.62 | Přečteno: 3002 | Diskuse

Petr Paulczynski

Kašlu na Jyrku i Myrka. Jdu do kytek.

Teď jsem určitě potěšil řadu mých zavilých anonymních diskutérských "obdivovatelů". Ale musím vás hoši zklamat. Pod těma kytkama snad ještě chvíli nebudu.Já myslím jiný kytky. Opravdický. Protože tady co blog, to poblitika. Mně včetně. Chcete karmu? Napište nějakou ptákovinu o výše jmenovaných. Člověku se z toho jak říkáme v Brnisku chce hodit tyčku. A protože je sobota večer, v bedně je kulový, tak jsem se pustil do pořádání svých cestovních fotek. A tak si říkám, zkusíme zklidnit hormón. Moře už tu bylo, zvířátka tu byly, kytky nebyly. Tady jsou.

6.6.2009 v 21:28 | Karma článku: 27.76 | Přečteno: 2669 | Diskuse

Petr Paulczynski

Čert vem Lisabon, Jyrku i Myrka.

Odpočneme si. Dáme něco z potápění. Rejnok manta (Manta birostris Donndorff, 1798) je mohutný rejnok vyhledávající především teplejší světové oceány, potkáme ho v těsné blízkosti pobřeží i na širém moři. Tento mohutný živočich se velmi často objevuje při mořské hladině, přestože stráví stejně jako ostatní druhy rejnoků mnoho času tím způsobem, že leží klidně na mořském dně a podřimuje. Když se vydá na lov, plave většinou velmi rychle po vodní hladině a je dokonce schopen vymršťovat z vody.

8.5.2009 v 7:02 | Karma článku: 16.90 | Přečteno: 1881 | Diskuse

Petr Paulczynski

Kašlete na Paroubky a Topolánky?(Fotoblog)

Leze Vám taky krkem všechno to co se teď děje? Jste zhnuseni politikou, politiky, psaním blogů i diskuzemi pod nimi? Pak mám pro Vás malou oddechovku. V roce 2006 jsem si udělal politickou PF, kterou jsem nazval Žádný strach před velkými zvířaty.

25.3.2009 v 13:54 | Karma článku: 20.48 | Přečteno: 1588 | Diskuse

Petr Paulczynski

Socani sjezdují? Znám lepší zábavu.

Celá naše slavná politika už mně chvílemi leze na nervy. Proto jsem se rozhodl dnes odlehčit něčím ze svých cest. Nedávno v jedné diskuzi, (kde jsem byl z poloviny kritizován za zavřené diskuze a z druhé poloviny chápán), napsal jeden z diskutérů, že holduje jídelní turistice a že ho zaujal můj článek o tom, kterak jsem povečeřel netopýra. Tak pro tohoto pána specielně jeden další report o "žrádle". Bylo to sašimi s wasabi z wahoo.

20.3.2009 v 12:33 | Karma článku: 26.32 | Přečteno: 1927 |

Petr Paulczynski

Jak modroptáčník zezelenal.

Namísto vyhazování peněz daňových poplatníků za voloviny, což je oblíbená činnost Zelených, jako je třeba kampaň proti pití vody z PET lahví což nám předvedli brněnští zelení, případně míchání jakýchsi srágor do benzinu, jsem zaplatil 2x20 dolarů vstupné do útulku pro opuštěné koaly a nechal si udělat za 2x15 dolarů fotky s koalou v náručí.

20.3.2009 v 8:25 | Karma článku: 27.44 | Přečteno: 2864 |

Petr Paulczynski

Český závistivec nikdy nezklame.

K manželčiným šedesátinám a svému odchodu do důchodu jsem zvolil netradiční dárek. Nadělil jsem nám více než třítýdenní zájezd do Australie. Nikdy jsme nenacestovali tolik km, nikdy jsme nebyli někde tak dlouho. Moc odpočatí fyzicky jsme se nevrátili, ale dojmů pro zbytek života hafo. Na svůj web jsem zavěsil do rubriky foto dne malinké fotoreportážičky.

19.3.2009 v 11:52 | Karma článku: 27.41 | Přečteno: 2312 |

Petr Paulczynski

Foto z cest 9 - Jedli byste netopýra?

Kdo to tady říkal fuj? Pozor, přátelé, žádný fuj. Zažil jsem na jedné z našich potápěčských expedic jednu večeři o níž by byl hřích se zde nezmínit. Učiním tak i přes to, že si asi nadosmrti znepřátelím nejednoho Zeleného politika. Až dočtete a doprohlédnete až na konec, pochopíte.

4.1.2009 v 20:20 | Karma článku: 20.47 | Přečteno: 4209 |

Petr Paulczynski

Foto z cest 8 - A co na to revizák?

Při potápěčských výletech s partou kamarádů, do destinací které slibují poslední zbytky přírody nezasažené příliš civilizací, jsem si všiml, že civilizací je příroda sice nezasažena, ale pokrok přichází s elektrifikací. Jedním z účastníků našich výletů je profesionální revizák a bezpečák. Toho vždycky když toto uvidí omýváme. A díky jeho upozornění na místní šílenosti vznikla tato malá sbírečka. Nevím jak to dělají, ale světlo nám svítilo, klimatizace(pokud byla) fungovala ba i kafe jsme si uvařili.

30.12.2008 v 9:19 | Karma článku: 20.33 | Přečteno: 1814 |

Petr Paulczynski

Foto z cest 7 - Jen aby se globálně neoteplilo

Maledivy. 1196 ostrovů na 19 atolech. Maximální výška 2,5m n.m. To je dost málo, proto ten nadpis. Moc těm enviromentalistickým staršákům nevěřím, ale kdyby přece, tohohle by bylo škoda.

17.12.2008 v 6:28 | Karma článku: 15.91 | Přečteno: 1882 |

Petr Paulczynski

Foto z cest 6 - Synchiropus splendidus

Průměrná návštěva rubriky foto z cest okolo 230 mi sice karmu nenavýší, ale čert vem karmu. Když to 230 lidí zajímá, proč jim neudělat radost.. Proto se dnes podělím o zážitky z nočního fotografování. Koho to nezajímá, přeskočí.

4.12.2008 v 13:26 | Karma článku: 21.06 | Přečteno: 1678 | Diskuse

Petr Paulczynski

Foto z cest 5 - Endemická medúza.

Žije na jediném místě na světě. Ve sladké vodě uprostřed ostrůvku, uprostřed oceánu v souostroví Palau ve světoznámém jezeře Jellyfish Lake.

1.12.2008 v 23:30 | Karma článku: 16.13 | Přečteno: 1644 | Diskuse

Petr Paulczynski

Foto z cest 4 - Ostrov kamenných peněz

Yap. Jeden z ostrovů Mikronezie. Pověstný kamennými penězi. Plocha 118 km², počet obyvatel 11 241, hustota obydlení 95 / km² . Nádherné potápění s mantami. Jeden z koutů světa, kam civilizace doráží pomaleji.

27.11.2008 v 12:10 | Karma článku: 18.90 | Přečteno: 1723 | Diskuse

Petr Paulczynski

Foto z cest 3 - Chceš fotku? Dej dolar!

Domorodci všech barev pleti všech kontinentů, a to i v místech která turisté teprve objevují, jako například Zanzibar, si rychle zvykají na cizinecký ruch.

23.11.2008 v 13:22 | Karma článku: 15.58 | Přečteno: 1426 | Diskuse

Petr Paulczynski

Foto z cest 2 - Mořský majestát.

Podmořské foto které jsem přiřadil ke svému koníčku jímž je potápění má pro mne několik kategorií.

21.11.2008 v 8:31 | Karma článku: 18.63 | Přečteno: 1407 | Diskuse

Petr Paulczynski

Foto z cest 1 - Svět kterému nerozumím.

Zkusím novou rubriku. Mám kupu fotek a zážitků ze svých cest za hranice všedních dní, luxus, který jsem si dovolil, poté co nám po listopadu otevřeli hranice. Uvidíme, jaká bude návštěvnost. Kuala Lumpur - Malajsie. On v triku Calvin Klein a frajersky zavěšenými brýlemi. Jí koukají jen oči. Hezké, smutné oči. Svět protikladů. Ženský v hábitech a supermoderní stavba Twins. Prosím, je to jejich země. Do Evropy ale ať nám to netahají.

19.11.2008 v 19:56 | Karma článku: 16.84 | Přečteno: 1483 | Diskuse
VIP
Počet článků 1307 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3092
Postřehy z politiky a života.