Náš pes

Petr Paulczynski

Tak do toho šlápni...

..ať vidíš kousek světa, zpívá Wabi Daněk v Rose na kolejích. Já ale tuhle při venčení vlastního psa jsem do toho šlápl, ale místo kousku světa jsem uviděl na podrážce hovno. Používám zde toto slovo (spisovné), protože šlápl jsem do exkrementu nedává představu dramatičnosti popsaného děje. A taky bych chtěl vidět toho intelektuála, který když do "toho" šlápne použije slovo exkrement. Uvedené šlápnutí mne přivedlo k napsání této krátké úvahy, aniž by mne k tomu redakce blogu musela vyzývat.

14.1.2011 v 15:00 | Karma článku: 26.52 | Přečteno: 2975 | Diskuse

Petr Paulczynski

Na co je Facebook aneb o Obamových gulích

Aneb náš pes 12. Nedávno mi napsal jeden diskutér, že jsem honič karmy. Je to hlupák. Kdybych chtěl honit karmu, nepsal bych třeba o Obamovi. Našem Obamovi. A protože jsem v těch posledních příspěvcích "nastolicoval" řadu čtenářů jak vidno z diskuzí a protože máme zítra svátek, půjdeme do nekonfliktní oddechovky. I když možná takové "cojanato" neopomene zmínit, že Obama není Obama , ale Queen. Jako bych si nemohl říkat svému psovi jak chci. On mně taky říká Pavouku a nečural jsem s ním do jednoho gajblu.

7.5.2009 v 8:54 | Karma článku: 22.56 | Přečteno: 2879 | Diskuse

Petr Paulczynski

Obamu je třeba cvičit.

Aneb náš pes 11. V diskuzi pod dnešním článkem o krizi a šrotovném, ( http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/81710/Krize-Srotovne-Nejaky-socan-z-nas-dela-blbce.html) který jsem pojednal jako uvolněný, zavilí diskutéři pěkně vyli. Někteří i štěkali.To mne přivedlo na myšlenku, že už jsem dlouho nepotěšil milovníky našeho Obamy-Queena.

30.4.2009 v 12:24 | Karma článku: 15.62 | Přečteno: 1607 | Diskuse

Petr Paulczynski

Prohazung s "Obamou".

Aneb náš čokl 9. A taky malý kurz hantecu. Raky sypaly dvě poo, zoncna rumplovala jak potróblá. Venku hicna skoro dvaciáš. Před barákem vylezly ze země jakýsi fuchsie. Stařka hantýruje: žádná chrupka. Berem Obamu a frčíme na Klajdu. Tak co s tým, nahodit džíny, nakopnót fáro a fičelo se. A byla to špica.

28.3.2009 v 18:28 | Karma článku: 23.58 | Přečteno: 4779 | Diskuse

Petr Paulczynski

Ten doktor už mně štve.

Aneb náš pes 8. Byli jsme dnes na další kontrole, protože už mně to doma přestalo bavit. Domluvil jsem zadním nohám a ony začaly zase běhat. Ale museli do mně cpát každý den nějaké pilule. Mysleli kdovíjak jsou chytří, když je strkali do kusu masa. Napřed jsem je z toho masa odstranil, dal jsem maso a pak jsem ho zajedl tou pilulí.

23.1.2009 v 20:34 | Karma článku: 18.51 | Přečteno: 1939 |

Petr Paulczynski

Stýská se mi po kamarádech

Aneb Náš pes 7. Naše nové domácí potěšení (už čtyřměsíční) nám po očkování ochořelo. Přestaly mu fungovat zadní nožičky. Doktoři z toho byli dokonale vedle. Antibiotika, rentgeny , rozbory krve a nic. To je přátelé problém. Žádný Paroubek, žádný Topolánek.A taky Vám řeknu, že nosit dvacetikilového mazlíka, je taková malá posilovačka.

19.1.2009 v 11:17 | Karma článku: 20.92 | Přečteno: 2058 |

Petr Paulczynski

MiIáček v mé posteli

aneb Náš pes 6 . Už mně z té politiky a hlavně diskutérů všech politických zabarvení málem hrabe. Jako duševní hygienu pro sebe i pro Vás jsem se rozhodl přidat zase něco nekonfliktního. Sice půjde karma do háje, protože skoro všichni se chtějí hádat nikoliv koukat na roztomilého čoklíka, ale kašlu na karmu. Náš malý Obama si našel průměrně 560 čtenářů, tak pro jejich radost.

6.1.2009 v 12:02 | Karma článku: 33.59 | Přečteno: 2936 |

Petr Paulczynski

Náš pes 5 - Tady musí být maso

Radil mi nedávno jeden z diskutérů, když jsem přidal na konec reporáže z padesátin Zory Jandové svoji fotku, že mám raději pověsit fotku svého psa.

2.12.2008 v 10:02 | Karma článku: 18.28 | Přečteno: 1875 | Diskuse

Petr Paulczynski

Náš pes 4 - Jejda, to zebe.

Včera trošku nasněžilo, tak jsme pustili naše "miminko" trochu ven. Zatím na zahrádku, jinam, kde jsou psi ještě nesmí. Napřed nedůvěřivě koukal, potom zjistil, že to zebe, pak to ochutnal.

24.11.2008 v 0:05 | Karma článku: 19.14 | Přečteno: 1940 | Diskuse

Petr Paulczynski

Náš pes 3 - V kolektivu oblíben.

Tak nějak se to psávalo do posudků. Kdepak jsou ty časy. Dneska si oblíbenost v kolektivu píšeme sami, bez kádrováků. I když mnozí diskutéři v internetových diskuzích - viz tento blog - se komančským kádrovákům směle vyrovnají.

22.11.2008 v 22:56 | Karma článku: 20.55 | Přečteno: 2089 | Diskuse

Petr Paulczynski

Říkám mu Obamo.

Samozřejmě, že se jmenuje Queen. Ale ta tmavá tvář a výrazné uši přímo svádí k této milé přezdívce.

13.11.2008 v 13:15 | Karma článku: 17.84 | Přečteno: 1922 | Diskuse

Petr Paulczynski

První úlovek našeho dravce

Rozkousané manželčiny papuče, lýtka a moje ruce nás přivedly na myšlenku upoutat jeho pozornost k různým plastovým šidítkům.

6.11.2008 v 16:18 | Karma článku: 11.87 | Přečteno: 1507 | Diskuse
VIP
Počet článků 1307 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3092
Postřehy z politiky a života.