Výrok týdne či z Facebooku

Petr Paulczynski

Víkendové hlody aneb miluji naše média

Když jsem v pátek vymyslel novou rubriku Hlody páteční, netušil jsem, že se dá naplnit už přes víkend. Richard M. Weaver napsal před nějakými sedmi desetiletími: Všeobecná důvěra v tištěné slovo vyzdvihla novináře do postavení věštců či proroků. A přesto - lze je snad lépe charakterizovat než následujícím citátem z Faidra? "Budou si počínat jako vševědoucí, ale vědět nebudou vesměs nic. Budou nám na obtíž a vejdou ve známost tím že mají znalost odtrženou od reality."

2.12.2012 v 11:33 | Karma článku: 32.98 | Přečteno: 2916 | Diskuse

Petr Paulczynski

Mylí Stando Kejvale

Pro Standu Kejvala: Nalezl jsem tvůj prýspěvek a hned jsem věděl, že jsi správný chlapec, z jehož hlasu by bolševik měl určytě velkou radost. Mám ovšem neodbytnou mišlenku, že asi nebudeš mýt volební právo. Doporučuji ti proto aby hned jak ti skončí vicházka, abys zahájil samostudium jazika českého aby ses stal výraznou posilou bolševyků v parlamentu.

9.12.2011 v 18:30 | Karma článku: 34.32 | Přečteno: 3025 | Diskuse

Petr Paulczynski

Dementi

K mému poslednímu blogu napsal jeden diskutér: "Napište raději něco ze současnosti, co lidi trápí, jak jsou denodenně okrádáni a k čemu by se mohli aktuálně vyjádřit,ať máte také názory z druhé strany.Ty vaše kecy připomínají TITANIK,který když se potápěl,tak hudby hrála forte,aby přehlušila paniku." A protože web je plný komentářů k současnému dění, asi bych mnoho nového nepřidal. Přesto však některé zprávy, zprávičky či hlášky na Facebooku neboli Xichtoknize či diskuzní příspěvky pod blogy stojí za zaznamenání. Tak jsem se rozhodl jich pár posbírat a podělit se o ně s Vámi, abych diskutérovi vyhověl. Musíte mi ovšem odpustit, jsou poplatné tomu, co se líbí mně. Jsou to postřehy, které se mnohým nebudou zdát objektivní. Přijdete-li při jejich čtení o iluze o jevech a subjektech které milujete, nebudu Vám je nahrazovat jinými.

14.4.2011 v 8:30 | Karma článku: 29.12 | Přečteno: 3471 | Diskuse

Petr Paulczynski

Ze života ochránkyně přírody

Tak se mi nějak nechce dnes psát oParoubkových a jiných oranžových, či modrých exotech. Moravec se včera v OVM choval neobvykle normálně, tak zkusíme malý vtípek o Zelených, tak jak jsem ho odchytil na FB. Jedna dáma, zuřivá ochránkyně přírody a vůbec všeho, co se jen trochu zelená, se vypravila do chráněné krajinné oblasti střežit, zda tam nepáchá nějaký zlotřilec škodu rozhazováním papírků od bonbónů nebo - nedejbože - dokonce nepošlapává jistě převzácné kapradí. Zároveň hledala bytrým okem i případného lovce zvěře s flintou, který jistě chce ublížit každému nevinnému zviřátku, tomu nebohému tvorečkovi.

26.7.2010 v 9:55 | Karma článku: 26.25 | Přečteno: 2488 | Diskuse

Petr Paulczynski

Vojtěch Filip je příkladem bolševické zrůdnosti!!!

Před malou chvílí se objevila v mé skupině FB ukázka myšlení Vojtěcha Filipa. Ukázka zhovadilosti.Vojtěch Filip je bolševický gauner, který je hrdý na krev na svých rukou. Tímto vyjádřením schvaluje zvěrstva, které bolševici v zemích českých napáchali... Je to bolševická kreatura...Která by měla být vyhnána z naší české kotliny do KLDR, aby mu bez anestezie amputovali všechny končetiny. Bolševický zmetek jeden. Tak zněl základní post.

15.7.2010 v 17:17 | Karma článku: 30.15 | Přečteno: 4239 | Diskuse

Petr Paulczynski

Na komáry Walther,jak jsem si vyhonil Paroubka a Hujerovy švestičky

Některé zprávy, zprávičky, hlášky na Xichtoknize či diskuzní příspěvky pod blogy stojí za zaznamenání. Tak jsem se rozhodl jich vždy pár posbírat a podělit se o ně s Vámi. Musíte mi ovšem odpustit, budou poplatné tomu, co se líbí mně. Jsou to postřehy, které se mnohým nebudou zdát objektivní. Přijdete-li při jejich čtení o iluze o jevech a subjektech které milujete, nebudu Vám je nahrazovat jinými.

3.7.2010 v 9:35 | Karma článku: 25.37 | Přečteno: 2759 | Diskuse

Petr Paulczynski

Červenající se Sobotka, Škromach ovládne senát a proč rudoši kvičí

Některé zprávy, zprávičky, hlášky na Xichtoknize či diskuzní příspěvky pod blogy stojí za zaznamenání. Tak jsem se rozhodl na konci týdne jich vždy pár posbírat a podělit se o ně s Vámi. Musíte mi ovšem odpustit, budou poplatné tomu, co se líbí mně. Jsou to postřehy, které se mnohým nebudou zdát objektivní. Přijdete-li při jejich čtení o iluze o jevech a subjektech které milujete, nebudu Vám je nahrazovat jinými.

25.6.2010 v 10:00 | Karma článku: 31.33 | Přečteno: 3205 | Diskuse

Petr Paulczynski

Rozrušené Pehe, zaOrálek, totálně vylízaný paka a oranžový pták

Některé zprávy, zprávičky, hlášky na Xichtoknize či diskuzní příspěvky pod blogy stojí za zaznamenání. Tak jsem se rozhodl na konci týdne jich vždy pár posbírat a podělit se o ně s Vámi. Musíte mi ovšem odpustit, budou poplatné tomu, co se líbí mně. Jsou to postřehy, které se mnohým nebudou zdát objektivní. Přijdete-li při jejich čtení o iluze o jevech a subjektech které milujete, nebudu Vám je nahrazovat jinými.

12.6.2010 v 11:40 | Karma článku: 33.57 | Přečteno: 3796 |

Petr Paulczynski

Denní postřehy

Některé zprávy, zprávičky, hlášky na Xichtoknize či diskuzní příspěvky pod blogy stojí za zaznamenání. Tak jsem se rozhodl jich vždy pár posbírat a podělit se o ně s Vámi. Musíte mi ovšem odpustit, budou poplatné tomu, co se líbí mně. Jsou to postřehy, které se mnohým nebudou zdát objektivní. Přijdete-li při jejich čtení o iluze o jevech a subjektech které milujete, nenbudu Vám je nahrazovat jinými.

4.6.2010 v 10:00 | Karma článku: 24.05 | Přečteno: 1980 | Diskuse

Petr Paulczynski

Tenhle Paroubek už není k smíchu

Napsal mi kamarád, když jsem to dal na Fejsbúk. Však já taky nežertuju odvětil jsem. Já straším!A mimochodem on nás ten smích přejde. Protože něco mi pořád připomíná tohle:"My tento svůj boj povedeme bez ohledu na oběti, houževnatě, cílevědomě, do té doby, až vaše panství bude smeteno."Z projevu Klementa Gottwalda na půdě parlamentu (21.12.1929)

8.5.2010 v 19:15 | Karma článku: 36.40 | Přečteno: 5489 | Diskuse

Petr Paulczynski

Vox populi, vox dei aneb co lidi nakecají na Facebooku

Moje původní rubrika výrok týdne, kterou jsem plodil v sobotu, se moc nechytila. Zkusíme proto rubriku rozšířit na Facebook, kde padají perly. Protože Češi jsou smějící se bestie. Tak to zkusíme oživit pár blbinkama z mé skupiny.

6.5.2010 v 10:30 | Karma článku: 30.87 | Přečteno: 3401 | Diskuse

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 45.týden

Tento týden mne nijak moc neinspiroval. Pokračuje strkanice okolo rychlodoktorů z Plzně, ukazuje se, že je jich nějak podezřele moc z ODS. Já taky dělal vejšku mezi 35 až 40 lety a perně jsem si musel vše odchodit a odmemorovat. Proto mi připadne tento způsob získávání titulů sprostý vůči poctivým studentům Jestli je ODS do jednoho nevyrazí, budu s takovou partají mít problém. Jo a když už se budou lžidoktoři hledat, neškodilo by se podívat i do Brna. Tam prý operuje nějaká slovenská vysoká , která má fungovat jako druhá Plzeň. Takže jsem se s výroky nesoustředil na politiky, ale na ty, kdo řekli něco o politicích

7.11.2009 v 11:03 | Karma článku: 19.85 | Přečteno: 3243 | Diskuse

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 44.týden

Týdnem hýbal Lisabon, Klaus, Gottovo vyznamenání a hubatý Kraus co si zase pustil pusinku na špacír na televizní radní. Politici toho moc nevypouštěli. Jo a Plzeňská práva. Ale pokud nevypustí jména těch lžidoktorů tak už to zase pomalu půjde pod koberec. Ale vsadím se, že se tato věc neděla jen v Plzni. Dokonce znám případ, kdy někdo udělal doktora za tři měsíce ale na Slovensku. Jo a Paroubek si cvrkl do trenek když se pustil do Fischera a ten mu utřel hubu sekerou. Za zmínku stojí i extempore francouzskýho žabožrouta velikosti trpajzlíka s náklady na jeho koupání. http://www.paulczynski.cz/sarkozy-nesetril-jen-na-jeho-sprchu-a-zachody-pro-summit-padly-statisice-eur.html Diskuze o vyznamenání Karla Gotta vyřešil mistr sám.

31.10.2009 v 10:56 | Karma článku: 23.64 | Přečteno: 2483 | Diskuse

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 43.týden

Moc se mně tentokrát nechtělo. Úkol dne byl přezout kchár. A dopoledne v čudu. A tak nějaké výroky, byť si během týdne dělám poznámky šly na vedlejší kolej. Týdnem hýbal rozpočet, plzeňská aféra a nová Zemanova strana. Taky perlil Kraus, ale to je na jindy. Já i mlčící většina se bavíme další mafii, neboli novinářskou masáží Klause a penízky se sypou do hákošských vydavatelských domů a VM má o čem dělat nedělní estrády a národ čumí na drát.

24.10.2009 v 13:02 | Karma článku: 20.92 | Přečteno: 2064 | Diskuse

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 42.týden

No a máme za sebou další týden. Myslím, že byl nějaký chudší. Největší průšvih se objevil v aféře plzeňských právníků, z nichž nejvýznamnější je pan doktor Gross. Ti Cigáni v tričkách "Měl jsem se lépe učit" to je nic. Pan doktor jak se jeví, se nemusel učit vůbec a vidíte kam to dotáhl. A Jyrka komentující jinak každý prd, mlčí jako ryba. No a pak permanentní hon na pana prezidenta skrzevá Lisabon. Kdo má díru do zadele se k tomu vyjadřuje, nejlépe nějakým plivancem. Za zmínku stojí i udělení Nobelovy ceny panu Obamovi za nic.Tak zkusíme něco vybrat.

17.10.2009 v 11:15 | Karma článku: 20.81 | Přečteno: 2964 | Diskuse

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 41.týden

Tak tato moje rubrika měla chvíli pauzu. Neb jsem se dovolil trošinku máchat v horké radonové vodě vyvěrající ze sopky Monte Epomeo na bájném ostrově Ischia. A bylo mi "vuřt", co tu kdo vydává za výroky. Zvítězil můj vlastní výrok - to víno je skvělé. No teď už ale týden trpím jako Job. Perlili úplně všichni, takže výběr těžký, těžký....

10.10.2009 v 12:18 | Karma článku: 23.47 | Přečteno: 2234 | Diskuse

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 38.týden

Božínku, proč já tu rubriku zaváděl. Tady se toho nakecá, že by se z toho jeden zbláznil. Jyrka i Myrek perlili v Moravcospeciálu, Obama si v noci zavolal do paneláku jednomu co neumí anglicky, aby mu řekl, že udělal radost Putinovi, Jyrka zbořil předčasné volby za což ho hradní pán pochválil, protože oba tím nakrkli chlapa s gulama, Každý kdo má díru do.... ví jak sestavit rozpočet, takže nakonec nebude žádný, a je úplně jedno, zda jde o vládu úřednickou či politickou. Dávejme jenom pozor abychom nakonec neměli dělnicko-rolnickou. A včil mám vybírat. Ale zase to teda zkusím.

19.9.2009 v 11:41 | Karma článku: 29.49 | Přečteno: 3264 | Diskuse

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 37.týden

To byl panečku týden. Říjnové volby nebudou, protože Ústavní soud dal za pravdu stěžovateli Melčákovi a jeho právníkovi Janu Diag Human Kalvodovi. Objevily se spekulace, že se bude vracet Zeman, neproduktivní žvanivý maskot, jak napsali na serveru Moderní Brno. TOP 09 v Brně vystoupila se svým programem. Slibuje krev, pot a slzy a jako jediný pozitivní prvek nabízí fotogenického maskota Schwarzenberga. Topolánek prorokuje pokračování aféry Toskánsko. Tak koukněte co jsem vybral.

12.9.2009 v 9:30 | Karma článku: 22.05 | Přečteno: 2824 | Diskuse

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 36.týden

Týden plný událostí. Pitomá kampaň lidovců viz http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/99842/Jeste-blbejsi-kampan-nez-jsme-cekali.html Zelení začali vybírat na svou kampaň, už vybrali plných 120 tisíc (to se teda rozšoupnou), ombudsman snad z nikotinového absťáku, protože prý mu došly cigára a už 10 minut neměl v hubě vajgl prý nejapně zažertoval na téma Paroubkovic sexu, návrat Zemana do politiky a další žertovné příhody včetně ústavní taškařice viz http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/99690/Vsadim-si-na-Klause.html Tak se podívejme, co jsem vybral.

5.9.2009 v 12:45 | Karma článku: 24.70 | Přečteno: 2926 | Diskuse

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 35.týden

Tento týden byla spousta perlení. Dozvuky Topolova kamenování, Fotečka sexy mozku ala Lennon či JXD a mediální hnusy okolo toho, hospitalisace paní Paroubkové aneb těhotenství jako volební majstrštyk. Apropos tak mne napadá, že porod a volby by mohly mít dobré vyvrcholení. Prý volá Jyrka do porodnice. Už se to narodilo? Ano pane. A co máme? Nevíme, ještě jsme to nechytili. Tak se podívejme, co jsem vybral.

29.8.2009 v 11:35 | Karma článku: 30.25 | Přečteno: 2641 | Diskuse
VIP
Počet článků 1307 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3092
Postřehy z politiky a života.