Tak do toho šlápni...

14. 01. 2011 15:00:00
..ať vidíš kousek světa, zpívá Wabi Daněk v Rose na kolejích. Já ale tuhle při venčení vlastního psa jsem do toho šlápl, ale místo kousku světa jsem uviděl na podrážce hovno. Používám zde toto slovo (spisovné), protože šlápl jsem do exkrementu nedává představu dramatičnosti popsaného děje. A taky bych chtěl vidět toho intelektuála, který když do "toho" šlápne použije slovo exkrement. Uvedené šlápnutí mne přivedlo k napsání této krátké úvahy, aniž by mne k tomu redakce blogu musela vyzývat.
Náš Obama, strážce pořádku
Náš Obama, strážce pořádkuPavouk

Úvaha je o tom, že jsou dva druhy pejskařů. Ukáznění, kteří s sebou nosí sáček do něhož výsledný produkt metamorfozy poživatin svého miláčka seberou a na ty neukázněné, kteří se tváří, že výrobek svého miláčka nevidí a od místa činu prchají. A to i v místech, v nichž obec vybrané poplatky za držení psa vrací v podobě specielních košů se sáčky.

Pod dojmem hlubokého zážitku z odstraňování našlápnutého produktu jsem si řekl, že začnu pozorovat chování majitelů čtyřnohých miláčků spojené s převýchovou těch neukázněných. Přitom jsem zjistil, že tito jedinci kromě své neukázněnosti jsou rovněž povětšinou agresivní, neboť kromě toho že odmítají sbírat, při upozornění na tento fakt mi ještě udělují různá expresivní adjektiva, přičemž "vyser si voko" patří k těm nejjemnějším. Protože moje váha a výška mi většinou dává výhodu fyzické převahy, zvažoval jsem, že bych takového agresivního "nesbírače" ztrestal sám.

Až to za mne nakonec za mne vyřešil náš Obama, což je boxer zvící váhy cca 45 kg. Zvýšená hlasitost hlasů ho přiměla k pozornosti a namísto spoluobčanovu psu co právě podělal chodník, začal věnovat pozornost jeho pánečkovi. S temným vrčením přikročil k prasákovi co to lejno nechtěl sebrat a zblízka se začal věnovat jeho lýtkům. Na moji otázku, zda mám svému cvičenému psovi dát pokyn "trhej" agresivní spoluobčan už neodpověděl, ale zrychleným přesunem si šel utrhnout "obecní" sáček a světe div se, produkt po svém psovi sebral. Přidal jsem k tomu ponaučení, že příště už se ptát nebudu.

A tak se náš Obama zasloužil, že v naší čtvrti bude denně nejméně o jedno hovno míň. Vidíte. A pak by někdo řekl blbej pes.

Psáno pro blog.iDnes.cz
Mé blogy přejímají i servery Virtually, Parlamentní listy, Česká Media, E-portál a Fragmenty.

Jeden odjinud - Matějka o EU:
http://www.paulczynski.cz/eu-kdyz-dluznici-hloupe-jasaji-a-herman-van-rompuy-utoci-na-trhy.html

A obvyklá porce uvolňováků:

Když se řekne - starej teplej čert :
http://www.paulczynski.cz/kdyz-se-rekne-starej-teplej-cert.html

Foto dne - zimní sraz milovníků letních pneumatik:
http://www.paulczynski.cz/foto-dne--zimni-sraz-milovniku-letnich-pneumatik.html

Fórek dne - jak to vidíme u nás:
http://www.paulczynski.cz/jak-to-vidime-u-nas.html

A dva kousky z mé nové rubriky Tweetování:

http://www.paulczynski.cz/tweetovani-vondra-a-bitevniky.html
http://www.paulczynski.cz/tweetovani-jak-je-to-s-mafii.html

Autor: Petr Paulczynski | pátek 14.1.2011 15:00 | karma článku: 26.52 | přečteno: 2975x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Společnost

Jiří Kačír

V USA je standard jen 10 dní dovolené ročně a ne každá firma nabízí volno o všech svátcích

V posledních letech jsem se několikrát zajímal o možnostech práce v USA. Na toto téma jsem četl řadu názorů a článků, realita pracovních podmínek v této zemi mi trochu vzala iluze.

29.3.2024 v 16:04 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 17 | Diskuse

Jindřich Kubánek

Zkreslené vidění - Návod k použití

Každý si myslí, že mozek má a že ho používat umí. Přesto stačí, když ztratí klíč od bytu nebo založí kamsi brýle, aby vše ztratilo smysl a začala panika a zoufalství.

29.3.2024 v 13:30 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 70 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Takže Velký pátek

Čtu radostné ódy na Velký pátek a trochu mi trnou zuby. Tedy stručně: na Velký pátek předhodila jedna náboženská parta vrchnosti nepohodlného proroka inovující party a okupační mocnost ho na nátlak jeho souvěrců nechala popravit.

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 18.33 | Přečteno: 254 |

Rudolf Pekař

Velikonoce nebo svátky jara a tolerance?

Připomínka jara nám přináší příjemné počasí, kvetoucí zahrady a zároveň i změnu názvu Velikonoc na Jarní svátky či Svátky jara. Jaký to má důvod?

29.3.2024 v 10:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 51 | Diskuse

Vlastík Fürst

Velkopáteční zastavení může prospět i ateistům

Velký pátek není v naší zemi svátkem moc dlouho. Volný den máme až od roku 2016. Otázkou je, jak s tímto volnem naložíme. Můžeme vyrazit na nákupy či za zábavou, nebo je možné se rozhodnout, že ho budeme „slavit“.

29.3.2024 v 9:05 | Karma článku: 11.96 | Přečteno: 145 | Diskuse
VIP
Počet článků 1307 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3092
Postřehy z politiky a života.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...