Jedenáctka, aneb Dálkový výslech

4. 12. 2012 11:40:17
Nedávno hráč se slovíčky a zdejší bloger Vlastimil Shaana Šantroch vymyslel řetězovou hru a nazval ji JEDENÁCTKA...Vyžaduje napsat o sobě jedenáct zajímavostí, odpovědět na 11 otázek a 11 otázek položit následovníkům. A protože mne zařadil mezi ty kteří se mají zůčastnit, považuji za slušné se zapojit i když valnou odezvu neočekávám. Tudíž:

Domácí mazlíček

Napiš o sobě 11 zajímavostí.

1.Jsem důchodce který si to nechce připustit.
2.Jako "homo politicus" mám zájem o všechno dění kolem sebe s puzením ho komentovat.
3.Tato potřeba se k aktuálním věcem vyjadřovat způsobila, že jsem vyplodil bratru 960 blogů na iDnes.
4.Po převratu jsem strávil 20 let v komunální politice, což nyní považuji za promrhaný čas o který jsem okradl rodinu.
5.Obdivuji svoji ženu, že se mnou vydržela těch 44 let.
6.Chlap prý má zasadit strom, postavit dům a zplodit syna. Tuto normu jsem překročil tak, že kromě syna jsem zplodil i dceru.
7.Přestože jsem přestal kouřit a pařit, sklenku dobrého vína a dobrý doutníček při mimořádné příležitosti si dodnes ujít nenechám.
8.Podařilo se mi vytvořit si slušnou závislost na internetu a to tak, že spoustu knih které jsem si koupil zvolna kupím. Kdy je přečtu nevím.
9.Dokázal jsem zhubnout 12 kg. Objevivší se diabetes mne k tomu přiměla. Recept je prostý. Nežrat.
10.Chovám rybičky, agamy, gekončíky, korálovku kalifornskou a sklípkana. Jsou mlčenliví a vděční za potravu. A nestrojí pikle a nepomlouvají.
11.Ve svém kutlochu udržuji pořádek tak, že žena když tam zabloudí spráskne ruce se slovy: "tato ty seš bordelář".

Odpověz na 11 otázek od blogera, který tě nominoval.

1.Máte nějakého domácího mazlíčka?
Tak ani nevím. Manželka po 44 letech manželství se do této kategorie nehodí, tím méně pak čtyřletý 42 kg vážící boxer. I když ten se mi cpe do postele dost často.

2. Co je pro vás levice a co pravice?
V politickém smyslu je levice to co nám neustále reguluje život,bere nám peníze aby je dala těm méně schopným, pravice pak svoboda a odpovědnost jedince za vlastní osud. Jinak pravice je ta ruka, kterou dělám vše potřebné od uchopení lžíce až po uchopení toaletního papíru.

3. Jaká je vaše nejmilejší kniha?
Jenom jedna? Těžká otázka. V různých obdobích se vracím k různým knihám. Momentálně mám na nočním stolku Navzdory básník zpívá od Jarmily Loukotkové o životě Françoise Villona.

4. Vadí vám EU? Pokud ano, co vám na ní vadí nejvíce?
Vadí? To je slabé slovo. Ta mne přímo stolicuje svojí neustálou snahou o reglementaci čehokoliv. Sociální inženýrství a neustálé pokusy vnucovat nám jednotné normy na cokoliv jsem popsal v bezpočtu svých blogů. Co se však děje poslední dobou přesahuje všechny meze. Vážně už jen zbývá norma na tvar toho co z nás vypadne po pozření europotravin.

5. Jaké je vaše nejoblíbenější jídlo?
Těžko říct. Co mi doma dají, to do mne padne. Ale mám-li odpovědět jednoznačně, pak asi kuře na paprice s knedlíkem (domácím). Na dovolené pak mořské potvory.

6. Jaký je váš názor na církevní restituce?
Ambivalentní. Na jedné straně musí platit, že co bylo ukradeno má být vráceno, na straně druhé zvolená metoda vyvolává příliš mnoho otazníků. A za třetí nechápu, proč se nerestituovalo všechno, proč takoví pánové Havel a Schwarzenberg dostali zpět vše i před uzákoněnou hranicí a jiní ne.

7. Kdo je vaším nejoblíbenějším filmovým či knižním hrdinou?
Těžká otázka. Ale asi Randle Patrick McMurphy v podání Jacka Nicholsona ve Formanově Přeletu nad kukaččím hnízdem. Z knih pak asi Scottův Ivanhoe, můj hrdina z dětství. Jak vidno, vzpurní jedinci jsou mým šálkem kávy.

8. Který z prezidentských kandidátů je vaším favoritem.
Když tak po tom panoptiku koukám, připadám si jak vegetarián co mu nabídli řízek. Takže asi tak. Ani jeden.

9. Co si zpíváte ráno v koupelně?
Ráno v koupelně smutně koukám na to co na mne civí ze zrcadla a říkám si: no nic, tak tě umejeme. Myslíte si, že snad mám důvod ke zpěvu?

10. Kdy jste byli naposledy v divadle a na čem?
Ještě nedávno se beze mne neminula ani jedna premiéra v Městském divadle v Brně. Od doby, kdy manželka pečuje o svoji bezmocnou máti nemůžeme prakticky téměř nikam.

11. Kam podle vás směřuje ČR?
Já bych to řekl, ale obávám se že přísný admin by to slovo nepustil i když je spisovné. Zkusím to ale opsat. Tam, kde záda ztrácejí své poctivé jméno.

Vymysli 11 otázek pro dalších 11 blogerů...

1.Opravdu jsme na tom tak špatně jak se nám snaží opozice, odbory a média namluvit?
2.Facebook je sociální síť nebo drbna?
3.Je Žito44 mesiáš, nebo zručný byznysmen?
4.Myslíte si, že nám ukradli stát, jak tvrdí aktivisté?
5.Z oblíbeného tria víno, ženy, zpěv preferujete kterou složku?
6.Myslíte, že chytré telefony jsou pomocník nebo mor?
7.Co si myslíte o snahách povýšit homosexuální vztahy na úroveň klasického uspořádání rodiny?
8.Jste pro multikulturní Evropu, nebo se toho stavu obáváte?
9.Je přímá volba prezidenta přinosem, nebo uměle vytvořená šaškárna?
10.Kdo k vám chodí nadílet? Děda Mráz, Ježíšek nebo Santa Klaus?
11.Chystáte se na konec světa?

No a těch 11 následovníků si netroufám vyjmenovávat. Kdo chce ať se přidá.

Taky si dovoluji upozornit na nedělní blog:

http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/308444/Vikendove-hlody-aneb-miluji-nase-media.html#t2

Autor: Petr Paulczynski | úterý 4.12.2012 11:40 | karma článku: 26.22 | přečteno: 2137x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 22.70 | Přečteno: 347 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 43 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.14 | Přečteno: 291 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 510 | Diskuse
VIP
Počet článků 1307 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3092
Postřehy z politiky a života.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...