Na co je Facebook aneb o Obamových gulích

7. 05. 2009 8:54:27
Aneb náš pes 12. Nedávno mi napsal jeden diskutér, že jsem honič karmy. Je to hlupák. Kdybych chtěl honit karmu, nepsal bych třeba o Obamovi. Našem Obamovi. A protože jsem v těch posledních příspěvcích "nastolicoval" řadu čtenářů jak vidno z diskuzí a protože máme zítra svátek, půjdeme do nekonfliktní oddechovky. I když možná takové "cojanato" neopomene zmínit, že Obama není Obama , ale Queen. Jako bych si nemohl říkat svému psovi jak chci. On mně taky říká Pavouku a nečural jsem s ním do jednoho gajblu.
S kým já spávám
S kým já spávámPavouk

Dal jsem na Facebook tuto fotku Obamy v mé posteli.

obama640.jpg

Diskuze byl velmi plodná. Týkala se Obamových gulí.

A:Příště mu vyretušuj ohanbí :-)

Já:Proč? Je to chlap. A ostatně, to není ohanbí. To jsou gule.

A:tak jsem poučen, myslel jsem že to patří k tomu:-)

Já:Kdepak gule jsou až pod ohanbím. V příští lekci mu vyfotím bimbasa. Jo a dneska prý poprvé zvedl nožičku a tak se mu to líbilo, že pak obechcával vše co bylo kolmé. Asi zítra nepůjdu točit koly kapitalizmu, vezmu foťák a půjdu venčit. A bude foto dne jak sviňa.

B: (dáma)JE to holt pes s Gulama ;););) Jestli obcurava vse co bylo kolme, doporucuji ti zavest polohu lezmo nebo si te splete s kandelábrem:D

A:Je to dost nebezpečné, jelikož jsem svého času hodně chodil cvičit psa a měli jsme dobrou partu, sem tam jsme pořádně zapařili. Jednou mi kamoš říká, víš co se mi stalo, měl jsem úplné okno, probudím se v posteli, delirium kdy toho moc kolem sebe nepoznávám, a vedle mě někdo chrápe, cítím jak mi tlačí do nohy ohanbí, šáhnu a nahmatám gule. Můj první dojem a výkřik byl, ježišmarja já spím s chlapem, až to zakňučelo a olízlo ho to, poznal po chvilce, že mu jen pes vlezl do postele, jelikož tu noc fungoval spíše jako slepecký, a svého pána, dovedl domů. To neni myslivecká latina to se stalo, ale podotýkám, že né mě:-)))

No řekněte, není ten Facebook božský? Toto by nikdo nevymyslel.

A aby to nebyla fotka jen jedna, přidám pár dalších. Pro ty, kdo mají našeho Obamu taky rádi.
DSC04512.jpg

DSC04615.JPG

P.S. Z obamy se stává psí chlap. Začíná zvedat nožičku místo babskýho čupnutí. Hned jak ho při této činnosti vyfotím, budu Vás informovat.

A před těmi svátky jeden fórek.
http://www.paulczynski.cz/muze-zena-uspokojit-muzu-soucasne.html

Autor: Petr Paulczynski | čtvrtek 7.5.2009 8:54 | karma článku: 22.56 | přečteno: 2879x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 8.92 | Přečteno: 122 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 11.06 | Přečteno: 1029 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.16 | Přečteno: 459 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.92 | Přečteno: 294 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
VIP
Počet článků 1307 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3092
Postřehy z politiky a života.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...