Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Necháte vyhrát Paroubka? Podruhé mi život nezkazíte!

Milí důchodci České republiky. V roce 1968 mi bylo 8 let. To jste mi zkazili život poprvé na dlouhých 21 let. Ptáte se jak? Byli jste tehdy v produktivním věku, měli jste sílu se vzepřít jako národ. Co jste udělali? Hleděli jste mlčky do záhonků svých zahrádek, báli se říkat pravdu v práci i doma. Přijali jste permanentní přetvářku jako nástroj na přežití. Nebyli jste dost silní a schopní, jako ti, co  odešli. Jako ti, kterým dnes s despektem říkáte emigranti a které neberete.

Melody boysaTEO.cz

V roce 1989 mi bylo 29 let, už  jsem byl v produktivním věku já. S nadšením  jsem přijímal všechny změny, užíval jsem demokracii jako lék na předchozí deformaci. Postavil jsem se na vlastní nohy, tvrdě pracoval na svém, vychovával děti v pravdě, cestoval jsem, bavil se. Já jsem se vyléčil, vy ne.

Dnes je mi 49 let a už vím, že letos na podzim se mi chystáte zkazit  život podruhé.  Cítím to. Ukázali jste to v krajských volbách, kde jste mne prodali za třicet Julínkových stříbrných. Jestli to zopakujete na podzim, odejdu. Jsem silný a schopný, proto odejdu.

Vás mi není líto, jste líní, hamižní, zkažení a zaslepení. Jste schopní pro svoje pohodlí a závist ke schopnějším zničit tisíce dalších životů.

Je mi líto mých dětí, které nejsou připraveny na lež,  přetvářku a nenávist. Ale jsou už plnoleté a rozhodnou se samy.

Ale mám pro Vás jeden vzkaz: nejhorší společenský řád v dějinách lidstva je  k o m u n i s m u s. To co se na podzim chystá, jen malý kousek od něj. To mějte  stále na paměti.

Váš J.Š.

Tak tohle mi napsal přítel a spolužák, kterého znám jako velmi pracovitého, rozvážného, pravicově se chovajícího i když  navenek apolitického. V okamžiku, kdy napsal tento vzkaz a požádal mne, jestli bych ho nepověsil na svůj web, jsem si uvědomil, že situace je asi vážná.

Kam jsme se to dostali, když člověk, který dokázal během dálkového studia vlastníma rukama zrenovovat starou barabiznu k níž je fixován jako ke svému třetímu dítěti, člověk, který jako ekonomický expert pracující na volné noze pro zahraniční kolosy je prakticky ekonomicky nezávislý, člověk, který je větší vlastenec než všichni kteří vlastenectví mají plnou hubu a volební programy přijde k takovému závěru.

Uvědomil jsem si, že současné vládnoucí struktury a politické elity, svým chováním nasměrovaly vývoj tak, že vede do rukou nejhorších struktur  dědiců minulého režimu.

Uvědomil jsem si, že to co se rýsuje ve vývoji soc.dem. je možná daleko horší, než nejhorší vláda KSČ. Jak mi napsal jiný můj mailový korespondent. Že  je možné, že za půl roku možná nebudu mit kam psát.

Uvědomil jsem si, že chceme mobilizovat mlčící většinu. To bych moc nedoporučoval. Kdyby přestala mlčet tak už to neni mlčící většina, vsadil na ni Gottwald a vyšlo mu to.

Uvědomil jsem si, v čích rukách je veřejnoprávní ČT, se svými pořady pánů Moravce a Krause. Pokud jde o Moravce, pan doktor nikdy neodpustí panu profesorovi, že odmítá do jeho reklamního pořadu jít dělat kašpárka, kdyby to odmítli všichni členové ODS tak by se mohl jít klouzat a pořad by už dávno byl v kytkách, ale on velmi dobře ví, že s některými mocichtivými může manipulovat dle své libosti. Vážím si Václava Klause pro řadu věcí a to, že mlsní samožerové Krausové a Moravcové jsou mu ukradeni mně těší mimořádně, historie to určitě jednou ocení daleko víc než pravdoláskové úskoky Václava Havla.

Uvědomil jsem si, že ODS místo aby vyvěsila billboard Zabraňte nástupu ČSSD, pořádá Koncert pro Mirka . ČSSD má vše připraveno agenturními stylisty, vědí kde rozdmýchat oheň nesnášenlivosti a vzájemného neporozumění v ODS.

Proč nevezmeme konkurenční a kvalitnější americkou agenturu než má Jyrka a nepustíme Amíky do sebe?

Proč se nezeptáme: Opravdu chcete, aby v česku zavládly metody a slovník Davida Ratha?

Tak tohle mi táhne hlavou na základě dopisu kamaráda. Už je druhý z mého okolí, který zvažuje emigraci. Kdyby mi nebylo 63, zvažoval bych taky. A já mám navíc za sebou děsivou zkušenost z diskuzí pod svými články.

Lidi, vážně si necháme zkazit život podruhé?

A pro odlehčení Foto dne - o krokodýlech
http://www.paulczynski.cz/25636.html

A jeden ani ne tak veselý fórek, skoro k tématu
http://www.paulczynski.cz/brno-mesto-srpu-a-kladiva.html

Autor: Petr Paulczynski | čtvrtek 14.5.2009 0:01 | karma článku: 48,48 | přečteno: 30720x
  • Další články autora

Petr Paulczynski

Hlody středeční 9/8 aneb miluji naše média

Dnes si v úvodníku oddychneme od politiky ( i když ne úplně) a koukneme do Ria které hýbe světem. Na této olympiádě se totiž objevuje vliv multikultury.

9.8.2016 v 20:53 | Karma: 46,76 | Přečteno: 13459x | Diskuse| Společnost

Petr Paulczynski

Hlody středeční 2/8 aneb miluji naše média

Dnes o něco později, než jsem vyhrál souboj sám se sebou zda psát nebo nepsat. Tak aspoň kousek obvyklé porce. Neziskovky žádají volební právo pro imigranty a výjimky ze zákonů.

2.8.2016 v 19:57 | Karma: 46,60 | Přečteno: 10790x | Diskuse| Společnost

Petr Paulczynski

Hlody středeční 26/7 aneb miluji naše média

Zase si nemůžu prázdninově dáchnout a vysadit. Protože Turecko, vraždící monstra co nejsou teroristi jak se dozvídáme, dnes dokonce zamordovali kněze.

26.7.2016 v 15:15 | Karma: 45,51 | Přečteno: 6902x | Diskuse| Společnost

Petr Paulczynski

Hlody středeční 19/7 aneb miluji naše média

Původně jsem si chtěl dát prázdninový oraz a dnes pauzírovat. Pak jsem zjistil, že OVM mají letní výpadek a že se tudíž nebude vědět o čem se má tento týden mluvit, tak jsem sáhl po klávesnici a pár bodů sesmolil.

19.7.2016 v 15:02 | Karma: 46,56 | Přečteno: 9195x | Diskuse| Společnost

Petr Paulczynski

Hlody středeční 12/7 aneb miluji naše média

Dnes začneme něčím čistě brněnským, protože internetem hýbe video v němž se náměstek primátora nechal bičovat dominou přičemž mumlal „I want more,“ tedy: chci víc.

12.7.2016 v 13:14 | Karma: 46,00 | Přečteno: 9461x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Záchranka na maratonu ošetřila 52 běžců po kolapsu, do nemocnice museli čtyři

5. května 2024  13:30,  aktualizováno  17:53

Záchranáři na Pražském mezinárodním maratonu ošetřili 52 běžců, vesměs po kolapsu. Informovali o...

V Magdeburgu vichr strhl skákací hrad do Labe, šest dětí se zranilo

5. května 2024  17:45

V německém Magdeburgu v neděli poryv větru strhl do Labe skákací hrad, na kterém se bavilo několik...

Ruští úředníci utíkají z Ukrajiny, nedočkali se slíbené raketové kariéry

5. května 2024  17:34

Ruští úředníci, kteří v počátcích invaze odešli na výzvu Kremlu pracovat na okupovaná území na...

Absurdita blahobytu. Miliardy porcí jídla končí v koši, nejvíc plýtváme doma

5. května 2024

Premium Přestože existují potravinové banky, kam míří neprodané jídlo ze supermarketů a řada hotelů,...

  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.