Je Paroubek erotoman?

Paroubek má na Facebooku nahatou Nikolu. Zpráva, která se ve Výběru zpráv politici na Právě dnes v podvečer objevila tolikrát, že jsem nabyl dojem, že Paroubek je  erotoman. Každý kdo čte mé blogy ví, že pan Paroubek není můj šálek kávy. Z celé řady důvodů. Poté, co se v Kubiceho zprávě objevil dokonce jako potenciální prznitel nezletilé Ďuričkovy dcery(to je ten, co naučil oranžisty lovit kočky), jsem si řekl: a prosím, tak přece jen ten Paroubek je na ty mladý holky. A naklikl jsem. Jaké bylo mé zklamání z článku. Autoři, zřejmě z horka dokázali popřít lidové moudro, které praví, že z lejna bič neupleteš. A  když, tak nezapráskáš. Tady dokázali oboje. Ale účelu bylo dosaženo. Další dušička co klikla byla ulovena. Další čárka pro inzerenty.

blesk.cz

To mne tak inspirovalo, že jsem si projel všechny titulky. Dospěl jsem k názoru, že zdrojem celkového znechucení nejsou ani tak politici, ale pisálkové všech barev. Došel jsem k názoru, že  žijeme v mediokracii.

Běžný občan si to ani neuvědomuje protože na zprávy v podstatě kašle, ale politici jsou v neustálém tlaku uplacených nebo jen nepřejících novinářů a tomu tlaku se nedá nepodlehnout, něco o tom vím protože jsem si své také prožil. Stačí si uvědomit komu dnes všechna  media patří a jsme doma.

Aféra Toskánsko - naprostá hovadina to by politik ve vysokém postavení nesměl s nikým mluvit, nebo jen s menšinami, pokud možno barevnými, s islamisty, homouši či bezdomovci.

Aféra Čunek, chlubil se sekretářce půl milionem, naprostá hovadina proč by ty prachy bral, když měl před sebou jasnou kariéru s fantastickými příjmy. Holt nedal své brýlaté sekretářce a uražená ženská ješitnost tak snadno manipulovatelná vytvořila kauzu, která hýbala a teď dokonce znovu hýbe kdečím.

Aféra extremisté a Dělnická strana. Zatýkají extremisty. Tak je to správné, tak to musí být. Vletí k nim kukláči, hodí jim na hlavu pytlík a už je vlečou. Co s nimi. Házet zápalné flašky se nemá. Nedávno jsem však četl, že si extremista Filip stěžoval, že se vysílá dokument o Miladě Horákové. Zavražděné Miladě Horákové. Nezatkl ho nikdo. Toho nechají na pokoji.

Pár vyholených pitomců hodí někam hořlavou láhev. Tak je zavřete do lochu až zčernají. Proč ale hned zakazovat nějakou partaj? Pochybuji o tom, že by byl pan Vandas takový blázen, aby překračovali zákon. Prostě jen upozorňují na věci, kterých se politici ve funkcích bojí jak čert kříže a tím pádem je tu nebezpečí, že jim voliči budou dávat větší šance než těm připodělaným, co vyznávají umělou multikulti teorii a kteří  se řešení problémů které vadí většině normálních lidí vyhýbají jak čert kříži.

Když někde řve pár holohlavých vylízanců nacistická hesla, jsou v televizi ještě ten večer, což jim dává význam a zvětšuje velikost. Stejně jako vypatlanci z podivných občanských hnutí  či nějací squateři. Přiběhne Kulecáb a už jsou tam kamery a flashe foťáků.Když o ulici dál řve dvacet komunistů-gerontů o znárodnění a třídním boji či chvalozpěvy na Stalina, dozvíme se, že komunisti zasedali k současné situaci. Když o dvě ulice dál čte dvacet básníků nejlepší verše století, nezmíní se o tom nikdo.

No a to bych mohl brát jednu aféru za druhou. Vířivka Tlustého vyvolaná novinářem, jak jsem se dočetl v tisku demokratických zemí, který nepatří německým koncernům, v normální žurnalistice by za to byl inspirátor nadosmrti vyloučen z klubů slušných novinářů, u nás je za to zván do spřátelených medii a redaktorky ala Drtinová či Tachecí se před ním málem zřítí na záda....

P.S. Ačkoliv jsem Paroubka v případě nahaté Nikoly omilostnil, stále trvám na tom, že FB skupinu "Pracky pryč z našich kapes pane Paroubku", kterou jsem inicioval je třeba navštívit.
http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=145526648503&ref=ts

K tématu si můžete zahlasovat v anketě:
http://www.paulczynski.cz/anketa.html

A uvolníme se jako každý den

Foto dne - cestovní kancelář Dalík:
http://www.paulczynski.cz/foto-dne--cestovni-kancelar-dalik.html

Když se řekne - pravá vodní postel
http://www.paulczynski.cz/28858.html

Fórek dne - odhalme skryté Talibance:
http://www.paulczynski.cz/odhalme-skryte-talibance.html

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Petr Paulczynski | čtvrtek 20.8.2009 8:00 | karma článku: 23,61 | přečteno: 2102x