Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Peyrac

8. 12. 2008 11:27
který prezident jmenoval V.K. profesorem?

Když jste absolvent VŠE, tak by mne zajímalo jak dlouho byl Václav Klaus na VŠE docentem,a ve kterém roce byl jmenován profesorem. Pravděpodobně ještě za Václava Havla? Váš slovník v článku - lejno atp. odpovídá VŠE - vysoké škole exkrementů:-©http://borovicka.blog.idnes.cz/c/20530/Vaclav-Klaus-spise-pavedec-nez-vedec.html

0 0
možnosti
K

Kocourek69

7. 12. 2008 11:02
Technická poznámka pro autora.

Popisy fotek bych umisťoval pod fotku ke které náleží a nikoli nad ní jak je to v blogu. Alespoň já jsem na tento způsob zvyklý ze všech tiskovin i z webu. Autorův způsob na mne působí dezorientačně. Jinými slovy musím nad tí přemýšlet že je to přehozené neb automaticky vždy přiřazuji popisek k fotu nad ním.

0 0
možnosti
M

maxq76

7. 12. 2008 9:48
Překvapení

Opravdu jsem si přečetl dobře, že člověk, který dokáže sesmolit tenhle plivanec a ještě nemá dostatek sebereflexe, aby ho neuveřejnil, zastává nějakou veřejnou funkci a my ho platíme?

Kdosi tady psal o tom, že mu to nedokážeme říct do očí. Jenom by mě zajímalo, když pan Paulczynski fotil své kolegy, jestli jim řekl, na co to má a co k jejich obrázku připíše.

Opravdu mě tenhle článek, na úrovni naštvaného páťáka, dostal. Já toho člověka neznám, ale lituji ty, co mají to potěšení.

0 0
možnosti
R

radepur2

7. 12. 2008 10:44
Re: Překvapení

Prokristapána, člověče neberte se tak vážně, mne zase naštvala vaše reakce... Tady na blozích je tuna lží a demgogií a vás naštve tenhle odlehčený fotoblog... :-) S váma musí být v životě opravdu sranda....:-/

0 0
možnosti
D

dnb

7. 12. 2008 0:21
bez

fotografie Václava Presidenta, mmmmmmmmmmmmmmmmmm, nevím, nevím, 4/10.;-D

0 0
možnosti
JL

J.Lomu

6. 12. 2008 23:33
Aj ja jaj

Člověk, který začne používat strááááášně vtipné přezdívky vymyšlené bulvárem nebo lůzou, o sobě možná nechtěně prozrazuje, kam patří. Jacques není žádná moje oblíbenkyně, ale tahle idiotská provařená přezdívka je tu pro použití už fakt jenom loserům. Nebo lůze. To vyjde nastejno, Paulczynski

0 0
možnosti
L

Lovon.Bodom

6. 12. 2008 22:27
Jsem z toho nějaký zděšený

 Jde Vám, všem o kvalitu článku, či diskuzi k němu, nebo za každou cenu napadat autora, myslím asi to druhé, ne?Něco mi tak říká, že jste ve sporu s autorem, ještě dřív, než začal tady psát, jinak nepochopím, kde se vzala taková nenávist, ale papír snese vše, že, do očí to říct by už bylo horší, hrdinové, jen kazíte příspěvky, co tak kdyby jste si to psali mezi sebou a neotravovali ostatní,;-O

0 0
možnosti
O

o.kostal

6. 12. 2008 22:56
Re: Jsem z toho nějaký zděšený

?8-o

0 0
možnosti
C

cojanato

6. 12. 2008 20:51
Pavouk maká jako čert a šmejdí.

Jako Váš "oblíbený" kritik docela chápu, že autor-reportu má dnes i zítra práci jako čert a ještě u toho musí všude šmejdit. Však  Pavouk Rudý je takové malé ďáblovo stvoření a často se také chová jako nějaký šmejd. Tak to by mu šlo, poslouchat, fotit, sledovat nebo šmírovat, co se kde šustne, kdo s kým o čem, kdo komu a za kolik a za co a tak.....Až tak? No, hlavně, že kongres ODS  je "takový živočich" (??). Tam se pavouci rychle aklimatizují a snadno pohybují na těch svých osmi nožičkách. Pane Paulczynski, máte také osm nožiček? Jen pozor, aby Vám tam nějakou z nich nepřišlápli, jak tam bude ta tlačenice o korýtka.

Říkáte, že se slezli Topolánkovci na jednom patře a Bémovci na druhém? A do které ho patra pustili Vás? Ale, jak je o Vás známo, Vy nalezete všude a do všech pater, i kdyby Vás tam třeba nechtěli. Jak Vám podával VK tu ruku, neděláte mu tam už zvěda na těch patrech?

Tak veselé slídění ! 

0 0
možnosti
O

o.kostal

6. 12. 2008 18:24
boze to je uroven

jak strany, tak clanku

:-©

0 0
možnosti
M

manawatu

6. 12. 2008 16:57
krásní lidé

škoda že sem nebyl pozvanej ;-D

0 0
možnosti
L

Lovon.Bodom

6. 12. 2008 16:12
Archiv - neboli malé panoptikum

Doporučoval, bych autorovi, tyto fotky uschovat, zazálohovat na několik DVD, jelikož, časem získají na ceně, možná, že některé lidi už neuvidíme, nemyslím, tím, že by jsi šli zaplavat, ale třeba budou muset začít pracovat,(Y)EURv[>-]R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.