Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Totedyne

17. 5. 2009 14:17
k těm diskuzím

"Jistá část čtenářů se však nevěnuje ničemu jinému, než dehonestaci autora a ti nejlepší( ve smyslu nejblbější) dokonce přecházejí k urážkám rodinných příslušníků autora." Dehonestaci autora napomáhá hlavně autor sám. Autor by se moc neměl divit, že normální lidé mají k velké části napsaného různé výhrady a námitky a že toto dávají do diskuze. Když jsem četl článek, souhlasil jsem, že by se neměli urážet nejbližší z rodiny. Když jsem si ale přečetl předmětnou a docela vtipnou diskuzi u článku "Opravdu necháme vyhrát Jyrku ...", tak to najednou vidím v jiném světle, Pavouk zase se snaží manipulovat čtenáře. 

0 0
možnosti
C

cojanato

16. 5. 2009 12:23
Pavouku, některé Vaše názory a zásady jsou obdivuhodné.

Někdo by před Vámi možná i smekl. Cituji nyní jen Vaše slova :! ......

....."Tak jen do toho.

Máte kliku, že jsem dospěl k názoru, že žádný nedomrlý duševní výpotek nebude dnes cloumat mým majestátem.

A abychom nekončili v žumpě, přidám citát.

„Názory, které jsou v rozporu s mými, mě neurážejí ani neudivují – podněcují mě a cvičí moji mysl.“ Autorem je francouzský renesanční myslitel, humanista a skeptik Michel de Montaigne, který žil v letech 1533-1592."

0 0
možnosti
JJ

Yurek

16. 5. 2009 15:03
Re: Pavouku, některé Vaše názory a zásady jsou obdivuhodné.

O nadávkách ten citát platí taky? 8-o8-o

0 0
možnosti
TT

tolan

16. 5. 2009 10:49
Editi je soudružka vyšší věkové kategorie

Jako taková by se mohla i chovat, ovšem těžko najdete její diskuzní příspěvek bez sprosťáren. Na to, aby se vyjadřovala  jako "dáma" má své soudružství příliš zažrané pod kůží, zásadně každému tyká. Takže ji jako takovou musíte brát.......

0 0
možnosti
D

da.rock

16. 5. 2009 9:37
No tak vás urážejí....

....mně taky. A to jsem tady jen zřídka. Ale kdykoliv si dovolím říci něco dle svého přesvědčení, hned jsem titulován všemožnými výrazy, z nichž sockomouš je ten nejmírnější.

A to jsem přitom komunistou nikdy nebyl (!!!) ani je nevolím.

Zato vy jste na sebe otevřeně přiznal, že jste v KSČ byl. za odvahu to přiznat si zasloužíte obdiv, ale za své svaté protilevicové tažení už nikoliv, jelikož z toho ční podezření, že si jen kompenzujete hříchy mládí. Podobně jako komunističtí sekerníci z padesátých let, kteří se stali vášnivými dubčekovci a posléze chartisty.

0 0
možnosti
K

kion123123

16. 5. 2009 9:33
:-)

Prostě jedním uchem tam, druhým ven.Mě osobně nic takového vytočit nemůže, jednoduše oplatím stejně.

Myslím, že nemá cenu kvůli nadávkám diskuse rušit:-)R^

0 0
možnosti
BH

BoboHml

16. 5. 2009 8:42
Že Vám to za to stojí?

8-oNejlepší je ignorování.

0 0
možnosti
JK

Jiri Kram

16. 5. 2009 14:13
Re: Že Vám to za to stojí?

podle rozhovoru s nekterymi mam ten dojem, ze dostat nas do stavu ignorace by se nejspis nekterym libilo....DUVOD....ten kdo rezignuje nepujde k volbam a tak sed jisti vitezstvi toho jehoz jmeno nesmime vyslovovat...

0 0
možnosti
NB

j@ck

16. 5. 2009 8:17
pavouku klid

neres to. Prece se nenechas vyprovokovat lidmi jako P. Farsky. Presne o tom jim zjevne jde. Ber to jako trening sebeovladani. Clovek je svobodny a ma nekolik moznosti, jak reagovat na urazku - bud se muze urazit a zacit videt rude, nebo se muze zasmat.

0 0
možnosti
P

P.Farsky

16. 5. 2009 8:15
Diskutér o pavoukovi.

Milý Petře, do "slušné a inteligentní" společnosti na tomto blogu, kterou ve velké míře spoluvytváříte, jste vaší mamuš uvedl vy.

Pokud mě se týká, si ale všimněte, že pokud zmiňuji vaší mamuš, mluvím o ní vždy v dobrém a volám ji na pomoc v okamžiku , kdy to s vaší stupiditou už přestává být k vydržení a je účelné diskusi kultivovat .

Věřte, že já proti vaší mamuš nemám ani to nejmenší a pokud chcete můžete ji ode mne i pozdravovat.

0 0
možnosti
PZH

pepa z hongkongu

16. 5. 2009 8:24
Re: Diskutér o pavoukovi.

Pane Farsky, nepochopil jste z nekolika blogu, ktere venuje Mr. Paulczynski bloggerum a diskuterum, ze uz je konecne nad veci? ;-D

0 0
možnosti
HN

handour

16. 5. 2009 8:06
...já o tom vím své

ještě že ti normální jsou v převaze....

jinak už bych to tady dávno zabalila.

Ale do šuplíku psát nechci a zajímá mě, co mi chtějí říct k přečtenýmu - ti normální...

úchyly - co mají špatnej den, rok, život...prostě ignoruju - jiná cesta není.

0 0
možnosti
PZH

pepa z hongkongu

16. 5. 2009 8:11
Re: ...já o tom vím své

hanko, vy mate ale permanentne cely zivot spatnej. alespon podle toho, co o nem pisete. kdy zacnete neco se sebou delat, hm?

0 0
možnosti
PZH

pepa z hongkongu

16. 5. 2009 7:23
kolikaty je to uz clanek, co to resite?

a pry jste nad veci ... ;-D;-D ale kdyz vy jste takovy samonasííírací a navic neinteligentni, ze neni problem do vas sit. jenze to vy ne a ne pochopit.;-D

0 0
možnosti
TT

mamenec

16. 5. 2009 7:52
Re: kolikaty je to uz clanek, co to resite?

Řekni mu to do očí, srágorko :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.