Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

vit.kucik

27. 6. 2009 15:36
Pane Paulczynski, dal jsem Vám karmu za fotky...

... ale pak jsem zjistil, že diskuse je veselejší, než celý článek nahoře... Víte, já jsem založením takový neveselý PAVOUK, ale replikám diskutéra "Cojanato" jsem se upřímně smál... musíte uznat, že je to inteligentní a pohotový chlapík, ten Cojanato, jednak Vám neustálým otevíráním blogu zvyšuje karmu, jednak přivádí do diskusí nové publikum a jednak jsou jeho příspěvky občas opravdu vtipné... :)) Takové věrné fanoušky byste si měl opravdu hýčkat...! Já takové štěstí zatím nemám... snad taky jednou podobné přilákám... než se tak stane, přečtu si alespoň další diskuse pod Vašimi články... :))

0 0
možnosti
PP

pavouk první

27. 6. 2009 16:12
Re: Pane Paulczynski, dal jsem Vám karmu za fotky...

Za karmu dík. Ale Váš smysl pro humor musí být nějaký zvrhlý.;-DCojanato a veselý? Ten je tak veselý jak cyklista, co mu upadlo sedlo. Ne veselý. Umanutý je. 8-o

0 0
možnosti
B

bob41

27. 6. 2009 14:43
Končím,pane Paulczynski .

Je to s Vámi nekonečný a únavný seriál.  Vstoupil jsem s Vámi do diskusí,protože mě Vaše blogy zaujaly,na rozdíl od jiných. Ale zjistil jsem,že Vaše  přesvědčení a Vaše zde prezentované názory se mnohdy diametrálně liší, prostě Vás nemůžeme brát vážně.Dokonce si z nás kolikrát děláte srandu ! A přitom se královsky bavíte. A řadu diskutérů to rozčiluje,mně však už to přešlo. Chtěl jsem do Vašich debat vnést poněkud jiné téma,než jen Vaši stranickou minulost. Ale Vaše reakce jsou nepřiměřené a hystrerické.Proto se s Vámi loučím,určitě to přivítáte. A prosím,neodpovídejte, nekažte mi tuto smutnou chvíli. Přeji pevné zdraví a chutná vínka.

0 0
možnosti
PP

pavouk první

27. 6. 2009 15:07
Re: Končím,pane Paulczynski .

Ač Valentino vyhrál, přesto jsem zamáčkl slzu. Ať už odcházíte, nebo zůstáváte, je to Vaše rozhodnutí. V jednom jste však trefil hřebíček na hlavičku. Opravdu se královsky bavím. Většinou. A moje reakce jsou případ od případu adekvátní podnětu. Nikdy jsem neznectil člověka, který chtěl polemizovat a činil tak slušným způsobem. Tuto zásadu jsem si totiž uložil. Mějte pěkný den a jenom ze sebe proboha nadále nedělejte diskutérského "svatého za dědinou". Tím rozhodně nejste. Jen si to po sobě přečtěte.

0 0
možnosti
T

Tines

27. 6. 2009 13:33
Krásná

modrá. :-)R^ A pěkná rybka:-)

0 0
možnosti
QNT

qui n tana

27. 6. 2009 13:02
vysoka karma

gratuluji, pane Paulczynski. Vysoka karma, i kdyz ... Kdyz tady nekdo napise podobny xenofobni clanek, tak se neni ani co divit, ze se lide rozohni a naklikaji vam tu karmu. A ucvnrk jste si alespon do trenek, ze jste byl tak uspesny a neopomnel to tak slavnostne hned v prvni vete zduraznit? ;-D

0 0
možnosti
PP

pavouk první

27. 6. 2009 14:11
Re: vysoka karma

Nikolivěk. Ještě udržím meč  i moč. A vzpomněl jsem to proto, že za tyhle žraloky nebude víc než 10. Takže asi nebudu karmohonič. A navíc. Vše záleží, jestli se dostanete na titulku. ;-D

0 0
možnosti
V

VašekIV

27. 6. 2009 12:08
vážený pane,

tím prvním úsměvem nás obšťastňuje Carcharodon carcharias  a toho bych skutečně nerad potkal, dokonce ani v podání přededisima Jyrky. Na ostatních fotkách jsou naprosto neškodní, když taky se špatnou pověstí (jako třeba Topol).;-D

0 0
možnosti
PP

pavouk první

27. 6. 2009 12:17
Re: vážený pane,

R^Máte pravdu, ten je ale jenom jako ilustrační foto. Jeho autorem je asi můj přítel Richard Jaroněk, který je jím tak posedlý, že za ním leze do volné vody. Pořád mi posílá pozvánky k dalším expedicím. Myslím, že mu příští rok podlehnu (Richardovi). Great white mi chybí v portfoliu.

0 0
možnosti
HS

Humprey sir

27. 6. 2009 11:54
super!

Zdravim .- a tím cojanato máte co za problém? 8-o

0 0
možnosti
PP

pavouk první

27. 6. 2009 12:01
Re: super!

Problémem bych to nenazýval. Jenom ať píšu, co píšu, on jako kafemlejnek či zaseklá deska mele pořád to stejný. Povětšinou o mně. Vůbec ho nezajímají fakta. Jen "vysí**rá. Ale dává tím vizitku jenom sobě. Tytéž příspěvky kopíruje po celém webu, všude kde mne najde, neb mne přebírají i jiné weby.(Virtually a Česká media např. Je jich víc, ty ostatní všk nemají diskuzi. To ho musí děsně iritovat. Je to ubožák.;-D

0 0
možnosti
BH

BoboHml

27. 6. 2009 11:48
dobrý

R^

0 0
možnosti
PP

pavouk první

27. 6. 2009 11:48
Pane cojanato

Zkuste si přečíst kodex diskutéra, bod 13, Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky, které zjevně nesouvisejí s tématem diskuse

0 0
možnosti
C

cojanato

27. 6. 2009 12:29
Re: Pane cojanato

8-oSoudruhu Paulczyňski, Vy jste rozporuplné stvoření. Zde poukazujete na kodex a právo mazání mého příspěvku a o něco níže mě zase naopak vyzýváte, abych ještě něco dalšího vytlačil. A ještě do toho zapletete zkušenosti s Vašimi trenkami.:-)

Paulczyňski, víte Vy vůbec, co vlastně chcete ?

0 0
možnosti
C

cojanato

27. 6. 2009 11:35
To jsem byl zde prvnííííí ?

Ani jsem si zprvu nevšimnu !:-)

0 0
možnosti
C

cojanato

27. 6. 2009 11:33
A hele, únikové téma ?

No, musím konstatovat, že mně ta žraločí tlama připadá vizáží přijatelnější, než na vedlejším snímku ten zhulenej pán s rudým motýlkem a doutníkem v hubě.

Pane Paulczyňski, Vás by ten žralok nesežral, protože Vás když jen zahlédne, určitě ztratí apetit.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.