Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pipinuvhrnec

16. 7. 2010 16:26
Šťastnou cestu

časnou tetu

0 0
možnosti
JK

regulator

2. 7. 2009 23:15
huh,...............

karma R^

0 0
možnosti
VPB

Jadyk

2. 7. 2009 12:05
Musím Vám pochválit novou fotku v profilu

ale nějak jsem nepochopil, že člověk Vašich názorů kupuje u Vietnamců. Já už, pokud to jde nekupuji ani nic Made in PRC a mám aspoň trošku pocit, že se tím vyjádřím k tomu, kam svět spěje. Vaše vnětmaské rifle to je jako tančící člen Národní strany na koncertě Gypsy.cz.:-P

0 0
možnosti
PP

pavouk první

2. 7. 2009 12:15
Re: Musím Vám pochválit novou fotku v profilu

Za kus hadru, který obléknu za sezonu tak 10x se mi nechtělo dávat 3x tolik ve značkovém obchodě. Protože vizuální rozdíl nerozeznatelný, cenový značný. To víte, na golf v nich nepůjdu, tam nepřijít ve značkovém, tak jsem passé. Ale do éra a na pobíhání po římských ulicích stačí. A pak - je krize, néé?;-D

0 0
možnosti
PP

pavouk první

2. 7. 2009 12:02
Jsem nenažraný bolševik

Napsal nick cojanato. Protože jsem smlouval s vitmonským trhovcem. Tak přemýšlím, jestli mám jít do sebe, do té třžnice se vrátit a zalepit mu voči  pětilitrem, chudákovi nešťastnýmu. Jak jsem si to mohl dovolit, něco tak asociálního.

Nebo je to jinak a cocovonnato se pomátl na rozumu? Z toho horka se dějí různé zdravotní příhody. Původně jsem se bál, aby ho neklepla mozková. Ale pak jsem si uvědomil, že to nehrozí. Kde nic není, ani mozková nebere.

0 0
možnosti
C

cojanato

2. 7. 2009 14:29
Re: Jsem nenažraný bolševik ......To tedy jste !

Ale já vám poradím a nebudete už muset ani smlouvat, ani lhát !!

Paulczyňski, klidně se vraťte do té tržnice a běžte znovu za tím vitmonským trhovcem. Nemusíte mu vůbec zalepovat voči pětilitrem, protože tolik on od Vás ani nechtěl (!).

Běžte za ním a řekněte mu pravdu. Že to s těma řvoucíma a hladovejma děckama tak není, že jste jen takový lhář a grázl, a že jste to na něho jen zkoušel.

Paulczyňski, já myslím, že to ten chudák vitmon určitě pochopí a možná Vám ještě padesátku sleví. ......;-D

.......Za upřímnost !!

0 0
možnosti
C

cojanato

2. 7. 2009 11:49
Pavouku, Vy nejste socka, Vy jste lhář a vohnout

Paulczyňski, takže za čičapade ? A děcka že řvou hlady ?:-/ To možná tak děcka u Vašich chudších sousedů někde v okolí.

Klidně si smlouvejte s "vitmony" na tržnici. Proč ne, ale musíte u toho všeho pořád jen lhát, Vy neneažranej;-€bolševiku ! 

Paulczyňski, Vy jste prostě lhář !Rv

0 0
možnosti
PP

pavouk první

2. 7. 2009 11:53
Re: Pavouku, Vy nejste socka, Vy jste lhář a vohnout

Člověče nešťastná, Vy jste  opravdu hlupák. A ještě to dáváte trvale najevo. Já se Vám divím.

Neměl jsem mu dát z lítosti rovnou tisícovku?

Cojanoto Vy jste prostě trouba.;-€

0 0
možnosti
K

kion1111

2. 7. 2009 10:36
Dobrý :-)

Já u vietkongu přestal kupovat, tak před 6 lety.Nechci je podporovat v evidentní zlodějně, ale proti gustu-je to vaše volbaR^

0 0
možnosti
PP

pavouk první

2. 7. 2009 11:51
Re: Dobrý :-)

Ti prodejci nekradou. Ti to mají oddřený. Kradou jejich bossové, co mají podplacený celníky. Jak je možné, že v deklaraci jsou jedny džíny za 10 kaček? Těm se to podniká. S jedním z jejich bossů jsem se pracovně setkal, koupil objekt, na němž jsem provozoval reklamní systém. většího naboba jsem v životě nepotkal. Zkrotl, až když zjistil, že bych mu mohl způsobit velké problémy na úřadech.

0 0
možnosti
N

Nika.meil

2. 7. 2009 10:24
čičapade

Bezva,pobavila jsem se ;-)R^

0 0
možnosti
C

chytrejkluk

2. 7. 2009 9:52
....totální ubožák .

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.