Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

maribel

31. 7. 2009 2:10
hit sezony :-))

Pane Paulczynksky, zarazuji si vas do oblibenych blogu. Nahodhne jsem narazila na nekolik vasich clanku, strucne, pisete peprne a vecne.  Mozna je mi to blizke, protoze "su (tedy pochazim) taky kosek od Brniska" :-), omlouvam se za diakritiku, ale na spanelske klavesnici proste hacky nejsou. Ovsem "kudehnata zateplenyho" byste si mel patentovat, inzenyr je dnes uz ponekud fadni, ale "kudehntata" to hned tak nekdo nema :-)) Muzu vam rict, ze s parterem se tomu porad smejeme a ne a ne prestat. Je to proste hit sezony, myslim, ze si to budem jeste hodne dlouho pripominat. Ja to ani nemuzu dopsat, jak se tady u klavesnice rehtam :-))

Skvely clanek,samozrejme karma. R^EU

0 0
možnosti
PP

paulczynski

31. 7. 2009 13:45
Re: hit sezony :-))

Že nechám děkovat. Den kdy se nezasmějeme, je ztracený. A víte, že já někdy u některých blogů se řehtám nahlas taky?  A to jsem si myslel, že jsem tichý blázem.

0 0
možnosti
C

cojanato

30. 7. 2009 20:56
jak je to s tím "blacklistem" .......a "redlistem" ?

Paulczyňského "Výrok týdne - 30.týden" (cituji)!......."Nejen "black" list ......"Zdá se, že je nutno založit i "red" list chráněných druhů.

Do nich zatím kandidují : handour, zbynek01, Tolan, kenev"

26.07.2009 07:30 paulczynski ......"

Takže soudruh, bolševik Paulczyňski, se rozhodoval (mimo "Blacklistu") založit další evidenci osob z řad vyvolených, loajálních příznivců a sympatizantů, případně uvědomělých přicmrndávačů. Přicmrndávají mu tam pochvalně ti věrní nebo mu přímo pochlebují i jinak postiženi.  (Je fakt, že někteří jsou jen neznalí skutečnosti a přijdou k tomu nevinně.)

"Red list" - Červená listina ? .....Jen pro zasloužilé a věrné? To pak asi časem dostanou i průkazku, Rudou knížku od rudocha Pavouka? To bych se musel stydět ! Raději budu na tom "Black listu", ale s klidným svědomím.

0 0
možnosti
M

maribel

31. 7. 2009 2:30
Re: jak je to s tím "blacklistem" .......a "redlistem" ?

NO, bezpohlavni cojanato, uz delsi dobu vas sleduji na diskusich.  Takze shrnuto, secteno a podtrezeno, soudruh cojanato proste neuznava nazor druhych a je mu tnrem v oku cokolv. To, ze p. Paulczynsky dosahl jisteho postaveni atd., neni treba se temito vylevy zabyvat. Dle teorie soudruha cojanato, kdokoliv presahl postaveni jeho je spatny, bolsevik, atd. Neni nad to, nejprve si zamest pred svym vlastnim prahem a zhondotit svoje moznosti. A pak se muzete obouvat do blogeru. Vy sam byste nikdy nedokazal dat dohromady srozumitelny prispevek do blogu, tak si proste lecite komplexy na tech, kteri to dokazi a maji tu odvahu sve nazory prezentovat verejne a k cemuz patri i prijimani kritiky. P. Paulczynsky kritiku dokaze prijimat a dokaze rict, ze se v necem mylil ci to prehnal.

0 0
možnosti
B

bob41

30. 7. 2009 14:49
I Paulczynski kolísá.

Tento blog nesvědčí zrovna o Pavoukových pevných zásadách. Stačí jeden , či dva nesouhlasné emaily a ten dříve tak ocelový postoj se naklání . Organizátoři uvedených akcí se pochopitelně obhajují , jak jinak , ale jejich oponování není až tak čisté. Z akcí mají samozřejmě finančí profit a podílejí se i na distribuci drog. Když už , pane Paulczinski , proti něčemu protestujeje, tak to nejdřív promyslete a pak zatím pevně stůjte. A nešijte blogy horkou jehlou.

0 0
možnosti
PP

paulczynski

30. 7. 2009 15:18
Re: I Paulczynski kolísá.

Nešiji. Píši co si myslím. Ale jsem přístupný logické argumentaci. Asi jsem neměl všechny hodit do jednoho pytle. Poměr smažek a veselých dětiček mi však není znám.

0 0
možnosti
G

galakticky

30. 7. 2009 10:17
kdo zažil může vyprávět

Myslím že máte svůj názor a snažíte se ho relativně vyvažovat do středu, žádný extrém.snažíte se  ne jen zaslepeně psát své myšlenky, toť mé uznání bez rozebírání jaký mám k dané věci názor.

Příspěvek toho jak vy říkáte slušnějšího blogera vystihuje i dle mě značnou část pravdy. Komerční média honí senzace a je jim úplně jedno jestli zkresleně nebo ne, a každý kdo vypadá odlišně od zaběhlého standartu je potencionálně vhodný pro "senzaci". Proto je dnes těžké dobrat se jen z klipu TV, net, noviny pravdy jaksi více objektivní - romové, nácci, dredaři na těch se staví lehce.

Dále je těžké házení všech do jednoho pytle s jednou nálepkou, i zdejší blogy a diskuze jsou pod palbou intelektuálních výhřezů pisatelů, zejména politicky lazených. Vemte si že jste také pisatelem na tomto blogu a někdo udělá nálepku že pisatelé na idnes jsou jen hloupí polosvéprávní nadávači, a šmitec. V každém kolektivu se vyskytují jak lepší tak horší problémový jedinci. Toť můj soud o kolektivech....  

0 0
možnosti
PP

paulczynski

30. 7. 2009 10:29
Re: kdo zažil může vyprávět

Děkuji. Vaše analáza je zajímavá. Nicka P.Farsky asi naštvete. Ten je totiž vůči mně nekriticky militantní. Pravda je, že jsem si o komunitě technařů myslel, že je to samá smažka. Někteří z pisatelů - ti slušní mne vyvádějí z omylu. Na druhé straně ti agresívní mne zase strhávají k původnímu pohledu. Opravdu teď nevím, jak to doopravdy je. Ale permanentní nelegální pořádání a excesy z fotek nikdo nepopře. A je mi lhostejné, jak se daný festival nazývá. Myslím, že to ani není podstatné. Pro mně freetecho a tekk je z tohoto pohledu jedno a to samý.

0 0
možnosti
T

tromi

30. 7. 2009 10:10
kudehnát? to jsem ještě neslyšel

to je krajový?

0 0
možnosti
PP

paulczynski

30. 7. 2009 10:14
Re: kudehnát? to jsem ještě neslyšel

Ani já to neslyšel. Ale je to dobrý. Jen jestli mu tam nechybí n.;-D

0 0
možnosti
Y

Yoachim

30. 7. 2009 10:08
S nikým se nebavte.

Máte to udělat jako poslankyně a blogerka Miroslava Němcová.Ta napíše článek ke kterému uzavře diskuzi a má po problému. Nikdo jí nemůže oponovat a tím se také nedozví kdo si o ní co myslí . Klidně usíná s přesvědčením, že s ní všichni souhlasí, že ona jediná má pravdu.Prostě jedinečný způsob jak se přesvědčit o své genialitě a nepostradatelnosti v parlamentu.Ta je jistě prosta Vaších problémů a také to dále dotáhne.

0 0
možnosti
T

tromi

30. 7. 2009 10:14
Re: S nikým se nebavte.

to už tady taky bylo, ale pak se k tomu pavouk postavil kupodivu čelem

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

30. 7. 2009 9:54
Pan Paulczynski...

...je moralne zamereny muz. Ma rad poradek a spravedlnost. Je zcela logicke, ze jako takovy bude mit i spoustu odpurcu zejmena tech z te...jak to rici slusne...horsi casti spolecnosti...;-)

0 0
možnosti
PP

paulczynski

30. 7. 2009 10:00
Re: Pan Paulczynski...

No, zase takový suchar nejsem. Ale také mám rád nějaký řád. Kdyby si to řádně nahlásili, udělali pořadatelskou službu, tak ať si zabékají, zatrsají i jointa ať si dají. Ale lupat na veřejnosti, a další excesy které lze vygooglovat, agrese která je zřejmá z mailů, to není můj šálek kávy. Možná ale pro pár černých ovcí mám zkreslený pohled na celou komunitu, což jsem dal najevo zveřejněním onoho slušného mailu.

0 0
možnosti
AK

Alka.24

30. 7. 2009 9:43
I já se přidám

troškou do mlýna. V roce 2005 tam byl i můj synovec s nastávající. A byli docela v šoku. A moji rodiče taky...A že už jim je. Né každý z nás poslouchá dechovku....

On zvolený způsob byl docela nešťastný a budete se možná divit, ale hodně lidí v mém okolí pobouřil.

Apropó, kdybychom byli mladí, třebas bychom se tam potkali;-D

0 0
možnosti
PP

paulczynski

30. 7. 2009 9:38
Jak je to s tím "blacklistem"

Pod mými posledními blogy se rozpoutala od některých diskutérů nechutná, debilní a mnohdy sprostá diskuze napadající i moji rodinu. Takto se u nás vyrovnává část internetové veřejnosti se svobodou slova a názoru. Jedni a ti stejní, ať napíší co napíši  mi přidělují nálepky, bez náznaku přemýšlení nad obsahem mých sdělení. Prostě jim jenom nepasují do jejich ideologického či intelektuálního krámu. Proto jsem si vypracoval interní seznam těch, na něž už nebudu reagovat, pokud budou pokračovat v takovém duchu jako dosud. Zatím jsou to: Hank Moody , P.Farsky, cojanato, cara 7,  bob41, editi

Pokud bude jejich příspěvek věcný a k tématu, jsou vítáni.

0 0
možnosti
P

P.Farsky

30. 7. 2009 9:07
Petře,

Petře, diskusi s normálními lidmi jste si zakázal, tak už vám zbyli jen takoví, jako jste sám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.