Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

AXN

12. 9. 2009 16:32
Pavouk je dnes nedůležitý.

Dnešnímu dni kraluje žvanivá " handour ". Ta má svůj den ! Semlela všechno dohromady. Tedy : fotbal, kníže pána, průjem, sex i funebráky. Paulczynski je dnes nezajímavý. Handour - to je zábava . Proboha,co to je za potrhlou babu ?

0 0
možnosti
K

kenev

12. 9. 2009 19:19
Re: Pavouk je dnes nedůležitý.

Nejde o potrhlou a žavnivou babu, jde o její názor. Nebo ne? Co se ví je to, že nemá DNA nález AXN. Ten v odborných kruzích je zvažován jako prvek ;-( způsobující nesvéprávnost osob, jež jím trpí. Tedy pozor na AXN! Může se jednat o nebezpečnou mutaci!!X

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

12. 9. 2009 15:15
REFLEX II.

:-)

To máte teda spočítaný, hlavně od Zaorálka, vždyť oni volili jen to nejmenší zlo.

To jste si dovolil dost.

Já jsem si taky dovolil hodně, když jsem s Vámi souhlasil v předchozích článcích. Dokonce jsem se tím postaral o přistěhování P.Farsky & qui n tana2 do diskuse pod můj článek a tam jsem to teda schytal, to Vám povím.  :-)

0 0
možnosti
C

cojanato

12. 9. 2009 21:50
Re: REFLEX II.

A hele ! To se nám to tady zas někdo svěřuje s dojmy ?

Pane Juhan, to musíte psát asi velice zábavné články, když máte najednou tolik vzácných návštěvníků na diskusi, co ?:-) 

Budu se muset k Vám také na blog podívat. Já si vás všimnul teprve nedávno, a to jen díky Vaší návštěvě na blogu Pavouka-bolševika a Vašemu přicmrndávání k jeho výplodům. Vy budete také asi nadějný bavič a já mám legraci rád. Někdy dám rád i karmu (R^).

0 0
možnosti
JJ

Libovůle

12. 9. 2009 10:33
..a taky si myslíte..

A taky si myslíte, že si pan Melčák nechá ostříhat a obarvit vlasy, začne používat synovcovo jméno a snažit se vystupovat jako on,dokud nevypadne ze země, že jo?;-D

Řehtající kůň=supr, jednička s hvězdičkou! Podsaditý muž s podsaditou hlavou a rozložitým tělem...;-)

Muž u ÚS, jenž nerad "mrhal časem a slovy" - málem jsem brečela ;-) opravdu se nás snažil zachránit, "o tom není pochyb";-DR^ Karma!

0 0
možnosti
HN

handour

12. 9. 2009 10:40
Re: ..a taky si myslíte..

;-D zdravím odbornici na český fotbalR^

0 0
možnosti
K

kenev

12. 9. 2009 10:17
Voda nepraskla,

to Jirka předvádí Bouhouškovi jak se budeme mít po volbách při jeho vítězství, znamenající povolování opasků (doufám že se nechtějí poměřovat v něčem jiném - kdo má a kdo je ...). Plné vampny. Ale je pravda i něco s tou vodou. Kníže pán poměřuje v duchu výšku hladiny přehradní vody na Orlíku, aby mu Jirkův příval nezatopil jeho perníkovou chaloupku. Vypadá to že současně medituje a vypouští pozitivní duchy, zabraňující zatopení.

Nebo kníže pán umravňuje Jirku a Bouhouška ať schovají své, když to o nich každý ví? Nevím, je potřeba hlubší A na Lízy.;-DR^

0 0
možnosti
HN

handour

12. 9. 2009 10:01
Ty jóoo

stejně jsme sranda národ;-DR^;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.