Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

echo.3

19. 10. 2009 13:57
Jsem trouba, sixtinskou kapli jsem neviděl

Pane autore Paulczynski, tykání jsme si sice nedomluvili, ale že své diskutéry, kteří Vám trošku rozproudí těžce skomírající diskuzi nazýváte trouby, paky, různými individui nebo i jinak, to je na pováženou.  Jste nevděčník a vlastní hulvátstství a neuvěřitelnou ješitnost jen těžko můžete zapřít.

Vaše Výroky týdne jsou zvláštní seriálová záležitost, budeme je i nadále sledovat. Pozorně ale budeme sledovat i Vaše vlastní výroky a nemístné poznámky ke čtenářům a diskutérům.

Nechtěl byste si občas sám sobě nechat dát i nějaký ten "ban"? Adminové by Vám určitě vyhověli bez protestů.:-)

0 0
možnosti

cojanato

19. 10. 2009 11:45
Diskuse jsou Vám ukradené, ale královsky se bavíte ?

Paulczyňski, to je asi proto, že jste bavič. Nyní zase na chvíli i komik !;-D

(cituji Vás)....."Diskuze jsou mně ukradené. Však jsem o nich nedávno psal. Stejně do nich  chodí většinou patologická individua. Jako Vy. Myslím, že dostanete brzo ban.".....(no, a dále) ....." Šílenci v diskuzi mně baví, jak je vytáčím a jim jde pěna od huby. královsky se tím bavím. Tento blog  je důkazem. První pako se objevilo zhruba při 300 shlédnutích.".....

Sodruhu Paulczyňski, Vaše "Výroky týdne" bývají často nezapomenutelnými zážitky. Myslím tím ovšem i Vaše vlastní výroky, zde uvedené. Počet diskutujících se Vám dosti snížil, ale i tak je to působivé.

V této diskusi Vám to Vaši oblíbenci (většinou z Blacklistu) pomohou rozpohybovat, ale Vy je ještě stačíte z "vděčnosti" nazvat paky, patologickými individui, trouby, šílenci, apod.

Paulczyňski, vždyť Vy se, coby autor, chováte jako nevděčné individuum.

0 0
možnosti

Hank Moody

19. 10. 2009 10:59
O, jak vtipne.

Jenom dve poznamky, soudruhu Paulczynski:

1) Co porad mate s tim Farskym?

2) Ja jsem na rozdil od Vas v KSC nikdy nebyl, takze mne neoslovujte soudruhu. To si nechte na schuze ODS, stejne jste tam vsichni komousi.

0 0
možnosti

Hank Moody

18. 10. 2009 22:37
Soudruhu drahy Paulczynski,

uz jsem od Vas dlouho nic necetl.

0 0
možnosti

paulczynski

18. 10. 2009 23:02
Re: Soudruhu drahy Paulczynski,

;-(Soudruhu drahý Farský, to se musíte naučit číst. Jenom pochybuji, že se vám to podaří.

0 0
možnosti

handour

18. 10. 2009 18:38
ahoj

chyběla jsem Ti?;-)

0 0
možnosti

echo.3

18. 10. 2009 18:54
Re: ahoj

Tak vida, přece se někdo ozval! Musíte ale milá paní chvíli počkat, než to pan pavouk zaregistruje. :-)

Trpělivost někdy růže přináší, jindy jen lepkavé pavučiny. Ať se nezamotáte! 

0 0
možnosti

echo.3

18. 10. 2009 18:22
Diskuse Vám nějak vázne?

Ani obscénní obrázek s předávaným diplomen z Nebes netáhne?

Pane Paulczynski, měl byste více "inzerovat", například na cizích diskusích, třeba se Vám návštěvnost trochu pohne.

Nebo počkejte do pondělí, lidi už budou v práci u svých počítačů.:-)

0 0
možnosti

paulczynski

18. 10. 2009 20:47
Re: Diskuse Vám nějak vázne?

Ty troubo, jaký obscénní obrázek. Ty jsi neviděl sixtinskou kapli, ty neznáš Michelangela? Ále co se ptám. Vždyť je to z projevů zřejmé.:-(

0 0
možnosti

qui n tana2

17. 10. 2009 23:35
Diskuze jsou mně ukradené.

tak proc o nich furt pisete blogy? nejste nahodou hlavne vy to patologicke individuum, kdyz vam stale vadi nejaci diskuteri? ;-)

0 0
možnosti

paulczynski

18. 10. 2009 8:55
Re: Diskuze jsou mně ukradené.

A vida. Další matouš se objevil. Ještě vás  ale pár chybí. :-P

0 0
možnosti

vodní želva

17. 10. 2009 21:51
Jenom k tomu Grossovi,

máte pravdu v tom, že je mezi těmi křiváky asi nejdůležitější (vždyť býval i poměrně neúspěšným premiérem), ale jenom bych chtěl upozornit, že mezi těmi podezřelými jmény jasně vedou členové strany, které jste členem. Těmi se to tam jenom hemží. Vybral jste si sociálního demokrata, který už má nakradeno a v politice už nic neznamená. Já se přiznám, že mě zajímají i jména jako např. Jančík, Benda, Řápková, Češková.

0 0
možnosti

paulczynski

17. 10. 2009 22:45
Re: Jenom k tomu Grossovi,

Buďte si jistý, že mne taky. Ale k těm jsem neměl obrázek.;-D

0 0
možnosti

forhend

17. 10. 2009 20:25
Normální exhibicionista!

8-o

0 0
možnosti

paulczynski

17. 10. 2009 20:41
Re: Normální exhibicionista!

To máte jen ze své hlavy, nebo Vám s tím někdo pomáhal?;-(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS