Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Buxik

14. 10. 2010 17:42
Spamový email

Dneska mi došel ten samý email taktéž v angličtině. Emailovou adresu jsem vygoogloval a narazil jsem na tento článek. Ale, bohužel pro autora článku, se v něm nejedná o ŽÁDNOU nabídku KALHOTEK. Sám si text umím přeložit a vím,že tam nic podobného není. Autor určitě použil překladač googlu,který se plete :) Nicméně tento email jsem okamžitě označil jako spam. Při těchto emailech,když odešlete vlastní fotografii a napíšete něco o sobě, tak se můžete stát obětí toho,že někdo použije Vaši fotografii a informace k jiným činnostem. Neodpovídejte na takové emaily. S pozravem Buxik

0 0
možnosti

mevak

31. 8. 2010 17:59
Nejste Pavouku sám........

.......kdo dostává takové zmatenosti psané " češtinou ".Já jsem ku příkladu obdržel včera email,že vyhrávám 5 milionů liber.Musel jsem to ale dlouho luštit,protože do špatné čestiny a angličtiny byla ještě nasypána azbuka.Teď se ale obávám že mám slušně zavirovaný počítač.  ;-€

0 0
možnosti

al.mucha

31. 8. 2010 17:22
Ještě, že ti pavouku nepřišla nabídka

na postrojek na zvětšení přirození. To bys jistě o pár centimetrů povyrostl.

0 0
možnosti

al.mucha

31. 8. 2010 17:21
Konečně mohl mít pavouk přítelkyni na úrovni

své

0 0
možnosti

echo.3

31. 8. 2010 17:08
Oddychové téma v dámských kalhotkách?

Jak vidím na snímku, tak Pavouk leze nejen tam, kde by ho "mamuš" asi nerada viděla, ale navíc se jako hmyz pohybuje v rizikové zóně. Stačí obyčejné, silnější podrbání v oné tělesné partii nebo klasické uskřípnutí textilní gumou a je po něm, po pavoukovi.

   :-)

Je docela možné, že by si dotyčný pavouk takovou smrt v jistém rozpoložení někdy i přál. Ale ne před komunálními volbami, které se nezadržitelné blíží, že pane Paulczyňski? Kde všude kandidujete? Za Velké Brno prý už ne, tak už pouze za brněnské Židenice, kde jste byl, jak sám tvrdíte, "tahounem rekonstrukce komunisty zdevastovaného koupaliště"???    :-)) 

http://www.ods-zidenice.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=53

0 0
možnosti

Bobrufka

31. 8. 2010 14:17
Ale neneodbytnější je stejně

mr.Patrick Chan....vleze všude

0 0
možnosti

paulczynski

31. 8. 2010 14:54
Re: Ale neneodbytnější je stejně

Tak na mne ještě nelezl.

0 0
možnosti

Bobrufka

31. 8. 2010 14:12
Tak jsem se konečně od srdce zasmála

;-D;-D;-D díky

0 0
možnosti

Tuubeen

31. 8. 2010 12:47
Nějaký poetický,

Nigerijci se asi dala na básnění (kalhotky z translatoru jsou hezké). Mimochodem, možná byste se divil, co bláznů na tohle skočí (kromě mediálně známého Brňana, co takhle poslal do Afriky milion). Navíc není živé moci, co by je odskákání na špek mohla odvrátit. Jednoho naivku jsem sice (snad) zachránila ( http://manzelka.bloguje.cz/713686-jak-dostanu-do-ceska-pritelkyni-z-uprchlickeho-tabora.php ), ale poznala jsem i slečnu, které nevadilo, že žádné uprchlické tábory v Senegalu nejsou ("dala mi přece číslo na reverenda a já tam volala"), že ten advokát komora, na kterého ji podvodník odkázal, vůbec neexistuje a papíry jsou padělané ("přece jsem viděla sken"... a "já jí ale chci pomoct".) a stejně posílala a posílala...

0 0
možnosti

Tuubeen

31. 8. 2010 12:49
Čí jsou to kalhotky?

A jak je to doopravdy a kdo a odkud vám asi o kalhotkách píše: http://manzelka.bloguje.cz/778611-puvabna-dedicka-z-uprchlickeho-tabora.php

0 0
možnosti

semelik

31. 8. 2010 10:33
Sice "nejsem svobodný a zaměření", ale taky blahopřeju

...ale s tou dietní chybou jste to hrubě přehnal !

Poslintal jsem si celou klábosnici.

Fajn den

0 0
možnosti

paulczynski

31. 8. 2010 10:39
Re: Sice "nejsem svobodný a zaměření", ale taky blahopřeju

A to jsem vynechal plněná vejce s kaviárem!8-o

0 0
možnosti

georgino

31. 8. 2010 10:09
Tak a musím to vykecat

Zdravím Vás, vždy mám o zábavu postaráno. Věřte či nevěřte, ale ozvou se vždy lidé, kteří nemají přehled o kalhotkách svých žen. Osobně si tak dávám závazek, že zjistím, jak to s nima vlastně je. Jinak zvědavý dotaz, na co je v tý Africe vlastně nosí.

0 0
možnosti

paulczynski

31. 8. 2010 10:30
Re: Tak a musím to vykecat

Protože pavouci v noci vyhledávají temné a vlhké otvory

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.