Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

echo.3

23. 9. 2010 21:16
S jakým heslem jdete do voleb Paulczyňski?

Vy osobně!

    :-))

Nebo heslo nemaje?

0 0
možnosti

cojanato

23. 9. 2010 21:24
Re: S jakým heslem jdete do voleb Paulczyňski?

A ještě ať všem prozradí, do které radnice kandiduje, když ho do Hlavního stanu nenominovali.:-).....

....Pavouku, máte za sebe taky náhradníku ? Říkají, že prý někoho z rodiny.8-o Je to pravda ?

0 0
možnosti

al.mucha01

20. 9. 2010 8:44
Ale povedlo se jim to,

WC na obilňáku je sice zavřené, ale ty končíš.

0 0
možnosti

echo.3

20. 9. 2010 13:18
Re: Ale povedlo se jim to,

:-))

0 0
možnosti

echo.3

14. 9. 2010 19:21
Zeptám se

Pane Paulczyňski, s jakým heslem jste šel v roce 2006 do voleb Vy, když jste kandidoval za pravicovou ODS do brněnské radnice?

    :-))

Jestli jste ovšem nějaké heslo vůbec měl.

0 0
možnosti

paulczynski

14. 9. 2010 19:24
Re: Zeptám se

Boj s lidskou hloupostí se nedá vyhrát. Ale nesmí se vzdát.

Nad tím byste se měl zamyslet.

0 0
možnosti

kostižer

14. 9. 2010 17:48
Je to závažné téma.Ale ?

Když se VIP bloger Paulczynski věnuje hajzlům,tak není v jeho mysli něco zdravého.Perlil zde skvostnými náměty,ale teď se věnuje vyměšování.Že by se ozývala prostata ?

0 0
možnosti

paulczynski

14. 9. 2010 18:26
Re: Je to závažné téma.Ale ?

Prostata je v pořádku. Ovšem mnohé diskuzní příspěvky jsou fekálního charakteru.;-D

0 0
možnosti

coj@nato.3

14. 9. 2010 14:47
Na brněnské radnici, sedí na své zadnici, kdejaký.....

....Paulczyňski, jak že je lidé někdy nazývají ?;-D.....

Já jsem slyšel nejen o těch haj....., co se zmiňujete v článku, ale v Brně na radnici se najdou prý i podvodníci,....úplatkáři a jiní "grázli" a taky jsem slyšel o nějakém "křupanovi". Vskutku široký výběr osobností........Něco píšete Vy, něco zase psali jiní, tak už to bývá.......

.

http://tydlitatova.blog.idnes.cz/c/51150/V-Brne-na-radnici-sedi-krupan.html

0 0
možnosti

echo.3

14. 9. 2010 21:20
Re: Na brněnské radnici, sedí na své zadnici, kdejaký.....

   :-))

Ano, četl jsem, legrační a poučné.  Něco o grázlech z radnice by tam nebylo?

0 0
možnosti

1absolutus

14. 9. 2010 9:28
Paulczynski

Úžasně trefný nadpis !!!  ;-D;-D

0 0
možnosti

paulczynski

14. 9. 2010 9:33
Re: Paulczynski

Taky se mi líbí. Zvláště při té naší úžasné brněnské koalici. Škoda, že ho vymyslel jeden z těch, na něž sedí jako přišitý.;-D

0 0
možnosti

Bětka

14. 9. 2010 9:25
Paráda

Dobré ráno, jen se tak zeptám: kdepak jste kupoval bony? :-)Když jsem já tak v 17 začala mít mateřské pudy, byl bílý stegner mým snem.Protože hezčí kočárek jsem si neuměla představit.Moje teta v r.79 vozila ve žlutozeleném sporťáku téže značky moji neteř. A u nás na vesnici vzbuzovala závist.

Ve včerejší košatině se vozil můj manžel,v r.60 ji koupila jeho teta pro své děti a kočárek putoval po příbuzenstvu, odvozil asi 8 dětí než skončil v propadlišti dějin. Já se vozila v podobném,ale hranatém z koženky.Ten byste někde nevylovil? Kovová konstrukce ještě dlouho sloužila jako povoz k sjíždění kopce a jiným dětským vylomeninám. Zmenšenou košatinu jsme se sestrou měly pro panenky,taky odvozil spoustu hraček,koťat a štěňat.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS