Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SYETEY-KOTZOUR

23. 9. 2010 15:50
je to hnůj za moc peněz

v 3d modeláři to "architekt" spíchnul za 30 sekund a je to vidět.....k Eiffelovce nebo Tančícímu domu bych to nepřirovnával ani náhodou, tam je kus inženýrského i architektonického kumštu......tohle je jen tunel na 20 milionů.

A názvem orloj, už to dorazili totálně. ;-D

0 0
možnosti

al.mucha01

23. 9. 2010 10:15
Vidím společné rysy

útvarů na fotografiích v záhlaví blogu, nemohu identifikovat autora od časoměrného zařízení.

0 0
možnosti

cojanato

23. 9. 2010 10:43
Re: Vidím společné rysy

Vážený pane Al.mucho01, přijměte prosím moji upřímnou omluvu za to, že jsem dnes brzy ráno, v pozdních nočních hodinách, použil v eskapádě diskusního dialogu se svým kolegou Echo3 náznakem Vašeho ctěného jména-nicku.:-).....

Pan autor P. Paulczyňski si před časem umanul, že já nejsem já, ale že jsem Vy a občas i někdo úplně jiný, například i jistý pan PP, kteréhož jméno ovšem včera přisoudil i mému kolegovi Echo3, který je z toho celý PAF a teď neví, čí vlastně je.;-D

Doufám, že moji omluvu neodmítnete. Přeji hezký diskusní den !

0 0
možnosti

cojanato

23. 9. 2010 1:50
Skromný dotaz.....

pane Petře Paulczyňski (PP), nový článek bude ráno v 8:30 h. nebo až později ?.....Chtěl bych si trochu poležet.:-)

No, a taky nám povykládáte něco o tom pánovi PP, co jste to nakousl. Něco víte Vy, něco my a jiní. Brno není zas tak velké a kdeco se vykecá, že ? Dobrou !

0 0
možnosti

paulczynski

22. 9. 2010 20:53
Nick echo3

vlastním jménem Pavel Petrů, by mohl okamžitě nahradit tu novou plastiku na náměstí.;-D

0 0
možnosti

cojanato

22. 9. 2010 21:41
Re: Nick echo3

8-oAch, to ne !.... Protestuji ! ;-O....Já byl první, Echo nééé !;-D....Všichni jsme gogo. Ale toto nedovolím !

Paulczyňski, s takovou bandurskou jste před časem udeřil několikrát na mě. Echo by k tomu přišel bez zásluh, jako slepej k houslím.

A vůbec, povykládejte nám o tom pánovi něco. Znáte ho dobře ? Kdo to je ?

0 0
možnosti

echo.3

22. 9. 2010 16:58
Brno má na náměstí jen další monstrum

Jedno monstrum je necitlivě řešená architektura obchodního domu, naproti kterému "hodiny" stojí, dalším je obří "káď", jako na vánoční kapry, jenž nazývána jest kašnou a kde jsou lidé nuceni šlapat po verších básníka Skácela a to poslední, to je ON!  Nebo ONO?

      :-((

A největším monstrem je bezůtěšná a v letních dnech do běla rozpálená plocha samotného náměstí Svobody. Bezůtěšná byla i konečná kalkulace ceny za rekonstrukce tohoto stadtplatzu. Arogance moci a bezuzdné hýření veřejnými penězy.

Pane Paulczyňski, kolik takových monster již Brno má a kolik jich ještě přibyde po dalším "střídání stráží" a politických vlád na Velké Radnici tohoto krásného města? Ptám se i já sám a ptají se i jiní.  

0 0
možnosti

Mirošek

22. 9. 2010 13:17
Češi jsou smějící se bestie

Autor píše, že Češi monstru na Svoboďáku dávají různá, více neslušná, než slušná pojmenování. Zajímalo by mne, jaké názvy tomu dávají Brňáci a Moraváci vůbec. Já su třeba Moravák a s Čecháčkama nemám nic společného. 8-o

0 0
možnosti

paulczynski

22. 9. 2010 13:26
Re: Češi jsou smějící se bestie

Probůh, ještě do toho tahají národnostní otázku!!;-€

0 0
možnosti

kráva.nebeská

22. 9. 2010 11:58
Zatáčkou před Vídní nejsme pronic zanic :-)

Po několikerém shlédnutí nové časomíry jsem sice nenašla odpověď na otázku "kolik je hodin", zato na ní objevila tři pidinápisy: Torstenson, Ogilvy a de Souches. Překonala jsem lenost a zašla do kostela Sv. Jakuba k náhrobku posledně jmenovaného, oživit si historii. Tady je:

Roku 1645 činil počet obyvatel Brna cca 5 000. Pod velením sotva 40 letého R. de Souches (Francouz) a stejně starého G. Ogilvy (Skot) dokázali spolu s 1 500 členy vojenské posádky udržet 28 000 švédských vojáků gen. Torstensona před branami města a oslabit je natolik, že posléze nedošlo bitvě o Vídeň. Během 4 měsíců obléhání padlo 250 obránců a 8 000 útočníků. Zvonění v 11 hodin je hezkou pověstí, onoho 15. srpna se bojovalo až do večera a Švédové odtáhli 23. srpna.

Proč to píšu? I na sebevětší blbosti lze při troše dobré vůle najít něco pozitivního. Minimálně to, že má potenciál probudit zájem o dávné události. A tak hurá do dalších instalací na Kokotplacu a hlavně TAM nechtějte vědět, která bije.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

22. 9. 2010 11:31
Mě příroda netrestá...

...ale vidím HO tam...luxusní barva ;-);-D

0 0
možnosti

Deleter

22. 9. 2010 10:34
---

Svoboďák se mi nelíbí, označení jest přiléhavé.

Kdo ale vidí v hodinách falus, toho musela příroda hrozně potrestat.

0 0
možnosti

paulczynski

22. 9. 2010 10:58
Re: ---

Vox populi vox Dei

0 0
možnosti

Alka.24

22. 9. 2010 10:23

Vy říkáte krásně vašemu náměstí;-D

0 0
možnosti

paulczynski

22. 9. 2010 10:27
Re: Jé

To já ne, to lidová tvořivost. Já jsem jen tlumočník pro veřejnost;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS