Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prokrindapána, zde na diskuzi to vypadá, jak po bitvě u Waterloo.8-oAutor se pominul nebo si zvolil mazání, jako důchodcovskou, tréningovou disciplínu?RvTrapárna.

5 0
možnosti

Nahlídnul jsem pouze zběžně a zdá se, že nejen na této diskusi.

Člověk by myslel, že ješitní urážlivci, co se dovedou bránit jen podpásovkami, bonzováním a cenzurou vymírají, ale ouha, objevují se stále v hojném počtu.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Pěkné odpovědi. Těžké otázky :-)R^

3 3
možnosti
Foto

....ráda ty jedenáctky čtu :-). I tuto.

Příjemné osobní povídání.

1 1
možnosti

A přitom myslím, že jsi s tím začala, že? Taky to ráda čtu, zejména mě zajímají otázky:-) Si nad nimi přemýšlím...

0 1
možnosti

Pěkný, chytrý. Četla s požitkem.

1 4
možnosti

J80a72n 46R59á27ž

4. 12. 2012 17:41

Pane Paulczynski, zasmál jsem se, jak se zajímavě  shodujeme v tom, co bych i já napsal v jedenácti otázkách o sobě i když jsem si dosud myslel, že se shodneme jen když  pokecáme o golfu. Rozdíl vidím jen v tom, že pobývat v aktivní politice, jak komunální i celostátní, je ztráta času a působí to devastujícím způsobem na osobnost i rodinu jsem přišel o 10 let dříve než Vy, k rybičkám mám jen 60kg vážícího „salašníka“ a to že jsem důchodce mne bez ohledu na vlastní mínění přizpůsobuje každodenní realita. Jinak až neuvěřitelná shoda, včetně obdivu k ženě, která se mnou také vydržela 44 let.

Ha,Ha,Ha!

0 2
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Vy jste ubohý stalker. A navíc s falešnou identitou. Protože ten magor co žaloval neplatnost voleb kvůli tomu háčku se jmenoval jinak. Víte, co, trhněte si protézou .

1 8
možnosti

V17á23c45l14a45v 11R36o53d

4. 12. 2012 13:34

Jen si dovolím trochu oponovat v případě Schwarzenberga (podotýkám, že to není můj oblíbenec ani náhodou). Zdaleka nedostal zpět vše i před uzákoněnou hranicí. Měl tu smůlu, že na něj vymysleli dosud platný  zákon 43/1947 Sb. ze dne 10. července 1947

"o převodu vlastnictví majetku hlubocké větve Schwarzenbergů na zemi Českou" (tzv. lex Schwarzenber).

A co se té medializované hranice 1948 týká tam je to také trochu jinak. Zákony z roku 1947 o revizi 1. poz. reformy a o 2. poz. reformě, na základě kterých byl zabrán majetek všem nad tuším nad 50 ha, předpokládal vydání úhradového zákona (tak jak při první pozemkové reformě po roce 1918) to ovšem rudí bratři po roce 1948 už necítili potřebu udělat. 

Jinak karma!!

1 2
možnosti
Foto

No já jen že dědu znárodnili jen proto, že zaměstnával víc než cojávím 50 lidí a dostali jsme zpět kulový.

0 4
možnosti
Foto

Máš tam karmici. R^

A propos, já to nevymyslel... ;-D

1 3
možnosti
Foto

To jsem netušil. Já myslel, že je to Tvoje know-how

0 4
možnosti
Foto

Tak neví, kterýho smajlíka si mám vybrat:-)

0 4
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.