Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ČP

Dík, skvělé-poprvé jsem se po dlouhé době srdečně zasmál a ne, jako obvykle, jenom pitomosti některých takyžurnalistů či diskutérů leckde.

1 0
možnosti
Foto

R^ - opět klasika. Jediný blogger, kterého si nikdy nenechávám ujít!

9 0
možnosti
MR

pravdu dite ze na Ukrajine je bordel ktery si sami zavinili. Ale nebyt Putina a jeho vojaku na dovolene, tak tam alespon neni valka. A ze Ukrajinci odchazi do Ruska, to se v zapadnim tisku pise,tam jsem se to dozvedel take. A kam take Rusova z Ukrajiny maji chodit, ze?

2 5
možnosti
Foto

Pane Paulczynski, já to s Vámi mám tak 4:1. Čtyřikrák karma, potom jednou taková rozpačitá nekarma. Dnes je to poprvé karma plus STANDING OVATION.

5 0
možnosti
Foto

I já karmuji, ale protože už je pozdě a mám nalítáno, tak SITTING OVATION.

1 0
možnosti
II

To je zajímavé - takže čím víc kebabů budu jíst, tím víc toho moje žena bude mít na sebe? Jakože pojídání kebabů bude mít pozitivní vliv na výši mých příjmů?

2 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.