Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K úvodu připojím jediné. Hned, než na to díky věku zapomenu. Vykašlete se na porušování zákona a prostě televizi odhlašte jako jsem to před lety udělal já. A věřte, že při troše chytrosti vám nikdo nic udělat nemůže.

0 0
možnosti

J27i62ř23í 43E94u21l85e15r

4. 2. 2015 12:35

Až na ten poslední trapný vtípek dobrý.

0 1
možnosti

Jo, smysl pro humor se koupit nedá. Buď jej člověk má nebo ne. Nezávidím.

1 0
možnosti

O87t80a 23T89e24s33a47ř

4. 2. 2015 8:00

U mě karma a návrh na nejlepšího blogera roku. Já se vždycky na ty hlody tak těším a vy nikdy nezklamete.

8 0
možnosti
Foto

Dal jsem karmu, i když jsem se dnes trochu rozmýšlel kvůli tomu odstavci, kde podle principu kolektivní viny nazýváte všechny cyklisty cyklomaniaky. Snad není problém dát tam nějakou dodatkovou tabulku a pokutovat cyklisty, kteří tam pojedou jako hovada. Ti by ode mne neměli ani půl slova zastání. V Praze byla debata, jestli zakázat průjezd Kampou, nakonec to takhle docela funguje.

Stejně tak bez problémů fungují cykloobousměrky (to slovo jsem si nevymyslel, to je oficiální). V některých čtvrtích je pár jednotlivých, ale Karlín je už odhadem tři roky pro kola obousměrný. Nejdřív byla trochu nedůvěra, ale po spuštění toho projektu jsem o žádných protestech neslyšel. Samozřejmě nám v těch namalovaných cyklopruzích běžně "na blikačku" parkují auta, ale jelikož sám nejsem bez viny, tak z toho nedělám drama a auta prostě bez nadávání objedu.

0 0
možnosti
Foto

Kolo do velkoměstského silničního provozu dle mne nepatří. A na PĚŠÍ zónu už vůbec ne.

10 0
možnosti

mno, dal jsem karmu, ale myslite si ze Zeman vi o historii vice nezli buzna -Putna? To nemyslite vazne.

A vy na toho Havla budete svadet vsechno i dlouho po jeho smrti, vzdyt uz pred ni nebyl dlouho presidentem. To by chtelo neco resit, a nemit Havla jako hromosvod

0 2
možnosti
Foto

Zeman je provokatér a když načurá do mraveniště tak jistě ví proč. a má to vymakaný. O velkém sametovém podvodu a špinavém kšeftu s bolševikem už se toho ví víc než dost.

21 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.