Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vstoupím na tenký led.V neděli se protančí Prahou průvod homosexuálů. Kdosi připomenul, že by se rád zúčastnil pochodu za "Jsem Čech a jsem na

to hrdý." To by byl mazec !

Nedávno byl pokárán patriot V. Klaus za rozhovor s Marine Le Penovou, předsedkyní Národní fronty Francie. Růžky vlastenectví vystrkuje i začínající Úsvit národní koalice v čele s válečným veteránem Mir. Lidinským (+ doc.Konvička?).

Blíží se výročí 21.srpna 1968 invaze vojsk Varš. smlouvy do ČSSR. Vymývání mozků sluníčkáři před valícím se množstvím běženců je velkou hrozbou pro nepoučitelné.

1 0
možnosti

J36a66n 32R34á65ž

12. 8. 2015 14:51

Ten průvod exibicionalistů mne rozveseluje jen svým heslem: "Jsme normální" a při tom kulturní vložku obstará vousatá ženská, která byla nedávno chlapem.

Fakt zcela normální!

Pro mne je normální, když je lesba členkou vlády a nikoho nezajimá, že jí je. Spíše mi přijde poněkud nenormální, když jiná politička se zřejmě nedokáže ve své sexuální orientaci vyznat a tak prohlásí, že půjde v čele exhibice gayů a leseb. Trochu mne pak mate, co je vlastně normální. Zda o své sexualitě nehovořit, s vědomím, že je to všem jedno nebo to, že nemám o své oroentaci jasno, či že někoho osud obdařil sexuální abnormalitou, musí vyřvávat do světa.

1 0
možnosti

Přiznávám, že nejsem zrovna pozorný divák zpráv, ale včera byla reportáž z Řecka, policisté zasahovali proti imigrantům. Nějaká žena vykřikovala, že jestli toto je Evropa, tak tady nechce být. Dodávám: nikdo tě tady nedrží, klidně se vrať.

K mamince a jejímu kílejícímu synovi - doufám, že jste jí nabídl příslušný sáček :-)

3 0
možnosti
Foto

Budete se divit, ale synek konal rovnou u zásobníku na sáčky.

0 0
možnosti

..... všecky uprchlíky vodlifrovat do Práglu na průvod a na"Končitu"- povinně !,- aby jako věděli do čeho dou ;-DR^ !!!

3 0
možnosti

Já jsem duhový heterosexuál. V manželství dvacet let. Moje heslo zní: Nech brouka žít. Jeden den v roce to vydrží i zavilí homofobové. ;-D

1 1
možnosti
Foto

Tak proč to do mně rvou horem dolem?

9 0
možnosti
Foto

Dnes to Petře bylo opravdu výživné až geniální.

Přečetl jsem jedním dechem s mnoha úsměvy až smíchy.

Jirka

8 0
možnosti
Foto

A10l67e30š 91P83r12a46g26e72r

11. 8. 2015 17:27

jo dobrý, pár velmi skvělých hlášek R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.