Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Dnes karmu ne. Kvůli už otravnému klišé o národu práskačů. Dodneška nikdo z těch, kdo něco takového tvrdili a tvrdí, nebyl schopen dát jasná a průkazná fakta, o kolik že prý to mělo být u nás horší než jinde, popřípadě, kolik udavačů by tady vlastně mělo být. Patrně statisíce, či miliony, používá-li se charakteristika "národ práskačů".  

Kupodivu ale nejeden, kdo to tvrdí, je schopen se urazit při nevinné otázce, jestli tedy vychází z praxe vlastní rodiny. Ta je vždy takovým pozitivním ostrůvkem v jinak prohnilém společenství :-).

0 0
možnosti
Foto

Nevím jakou zkušenost máte Vy, ale já mám z doby bolševika svoji osobní. Nedobrou. A udání nechodila z rodiny. Rovněž řada lidiček z mého okolí. A nemluvím o dnešku. Je mi známo, kolik teplých bonzů chodí třeba na berňáky. Na to, kolik z jých přátel učinilo nějakou podobnou zkušenost se mi zdá, že je těch práskačů víc než dost.

3 0
možnosti
PB

..... sem se bláhově domníval že sou pussy s končitou nepřekonatelný,- ááále kohout je mignul vo dvě třídy,- teda vo dvě Havlovy cenyV! ....jako obvykle R^

0 0
možnosti
IV

Jo, pan Kohout, na to člověk nemá slov. Ale je smutné, že vždycky se najdou nějací "tři ocásci", kteří s ním, nebo s jeho činy budou souhlasit.

Škoda, že už nepíšete dvakrát týdně. Materiálu by bylo. RvR^ První palec pro Kohouta, druhý pro Vás.

3 0
možnosti
Foto

Když jsem četla o Kohoutovi, najednou mi vytanula na mysli scénka ze Šakalích let "... Bejby, bejby, víte co to znamená v angličtině, bejby? Dítě. To sedí..."

A propos - víte, co znamená v angličtině cock (po našem k(K)ohout)? Č*rák. Zvláštní, že to taky sedí.

2 0
možnosti
Foto

"Stačí, aby vláda šuškandou dala najevo, že peníze na imigranty vezme z rozpočtu vědy a kultury". To je nenápadná, ale velmi pěkná myšlenka, která by rychle zkrotila vědeckou smetánku a ukázala jí místo. Znovu jsem si totiž přečetla jejich petici - vymývání mozků vzdělanci, kteří nás umravňují před neochotou zajistit dobré bydlo běžencům, ujmout se jich, později určitě i jejich mnohočetných příbuzných. Lidsky chápat jejich potřeby, archetypy a záměry.

Taková petice asociuje stádo bezstarostných (tím pádem nezodpovědných) beranů a vzácných koz jdoucích na porážku. Jsou neinformovaní nebo degenerovaní ?

7 0
možnosti
VA

prima, akorát film "Ve stínu" mi přišel dobře udělaná sračka , která dojela na špatnej scénář, ten scénář by vystačil tak jeden díl Majora Zemana!! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky za nějaký ten rok navíc hodně jsem se pobavil a ještě teď se směji.;-D

2 0
možnosti
LL

Sousedi si musí myslet, že jsem se zbláznil. Neb bydlím sám a řval jsem smíchy.. Dík

4 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.