Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O22t64a 21V42á76l49e13k

31. 8. 2015 14:31

Pane autore, oceňuji otevřené vylíčení vašeho životopisu. Do roku 1968 jsem na tom byl podobně. Protože jsem však o něco mladší, byl jsem v době okupace na vojně v přijímači zavřený v kasárnách a tudíž jsem se nenamočil do ničeho, co by mi ještě zhoršilo kádrový profil. Protože jsem nebyl ve stejné situaci, nemohu Vás odsuzovat za Vaši avantýru s ďáblem.

0 0
možnosti
Foto

Byl jsem mlád 21 let a tudíž naivní.

0 0
možnosti
MF

Pořád kvóty, imigranti tohle a ono, ploty apod., vždyť řešení je naprosto jednoduché, Německo se například rozhodne, že bude na ilegální migranty hodné, zařídí jim nějaké ubytování v nouzových táborech, tělocvičnách apod., dá jim najíst podle zvyklostí německé kuchyně, i nějaký hadřík na oblečení opatří, dokonce i tu nejzákladnější lékařskou péči. Ovšem jinak ani euro, ani korunu, a to až do té doby, než se rozhodne, zda dostanou azyl, pak budou moci i pracovat. Nedostanou-li azyl, pak deportace do domovské země. Pak zájem o imigraci velmi rychle opadne. A hlavně by to měl vědět každý imigrant předem, aby věděl do čeho jde, v dnešní internetové době by to neměl být žádný problém.

3 0
možnosti
Foto

"...dát jim najíst podle zvyklostí německé kuchyně"... Ano, to bych dělala v každé zemi EU a rázem bude po problému s ilegální migrací ;-D

1 0
možnosti
AS

A84d87a80m 15S73t34a64v79a

25. 8. 2015 20:51

"...soudruh Romancov ...":Byl ten Romancov soudruh anebo ho jenom urážíte?

0 0
možnosti
Foto

Rubrika Z Facebooku je prostým výpisem, není tudíž mým výrokem. BTW. Soudruhem není míněna urážka ani nějaké členství. alebrž stav myšleni. Tak to alespoň čtu já.

11 0
možnosti
AS

A64d68a94m 66S35t54a56v28a

25. 8. 2015 20:47

"....v jejich prospěch...": Hlavně o jejich prospěchu na té Univerzitě Karlově - i když, neučí tam ti naši slavní vědci, co nedávno stvořili jakýsi pavědecký pamflet v jejich prospěch?

6 0
možnosti
Foto

Není nad pravidelné úterní pobavení, i když je názvem umístěno do středy :-)R^R^

5 0
možnosti
PD

P28e44t87r 35D95u56s

25. 8. 2015 19:42

To "potřetí" je moc smutné!:-( A velká karma!R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.