Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Zdravím vás, psa je mi líto, ale to je život. Za párek bych vám měla vyčinit, ale jestli je to prostředek k prodloužení a udržení slušného života ještě na nějaký ten rok, tak ho krmte i párkama. Jen doufám, že nejsou od Andreje :-)

0 0
možnosti
TJ

Pohled na odcházející léto je nádherný. Ale stejně bych ho raději viděl přicházet.

5 0
možnosti
Foto

Co se týká Hollana, je čím dál víc jasné, že je zastupitelem jen proto, aby pražáci nemuseli mít mindrák z toho, že mají mezi zastupiteli mladého Stropnického.

13 0
možnosti
EP

Pane Petře říkáte,že jste zvažoval zda psát či nepsat blog, protože jste se cítil z formy. Musím Vám s potěšením a uznáním říci, že blog byl jeden z nejlepších co jste napsal. Vždy se těším a doufám, že při mém věku  to budou pro mou dobrou náladu účinné  pilulky prodlužující život.

11 0
možnosti
Foto

No brrrr - to by jste mne naštval vynechat Hlody ;-O ........ jinak klasicky R^ . Ale zvláštní je, že cca před rokem jsem se u Vašeho blogu vždy královsky bavil, tak v poslední době jsem spíše otrávený - svět se v (_!_) obrací. Čte se to dobře, ale realita ubíjí.

7 0
možnosti
JS

A kde je bolševik Fišer? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Vanished in the Woods.

0 0
možnosti
Foto

Petře, dnes to bylo trochu smutnější, ale přesto pěkné. Karma.

3 0
možnosti
ZU

Prima,že jste to přeci jen napsal! :-) Děkuji a zase se budu týden těšit.Váš pohled na svět kolem nás je stejný jako můj,ale chybí mi talent tak krásně pobavit.Hodně dalších informací!!!!!!!

10 0
možnosti
ZJ

Strejda Andrejko je nejoblíbenější,

Ano získá ve volbách nad 45%,

v Brně vyhraje Holand.

To je na infarkt, nejen u psa.

A národ bude řešil nezaplacené daně za kabelky.

18 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.