Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlavně mají zadání....

1 0
možnosti
Foto

Nebyl to Kalerghi, ale Cimrman.

1 1
možnosti
Foto

Takovou 3,14čovinu by ani Jára nevymyslel.

1 0
možnosti

K51a96r68e23l 20J31a42n27d95a

18. 11. 2015 11:09

Chtěl jsem dát karmu, protože úvod o Kalergim mi přišel jako bezva vtip. Bohužel posléze jsem pochopil, že to myslíte vážně. Čerpat z tak obskurních zdrojů, jako je Orgonet je neseriozní. Celý úvod vašeho blogu je převzatý z jejich článku, i když se tváříte jako by upozornění na něj bylo pro vás překvapení. Téměř nic z vašeho popisu myšlenek Kalergiho neodpovídá skutečnosti. Je to jen vaše (jejich) konspirační teorie.

Mrzí mne to, jinak mám váš blog mezi oblíbenými, píšete pěkně.

0 0
možnosti
Foto

Uvedl jsem v diskuzi svůj zdroj, orgonet to nebyl. Nejsem příznivcem spikleneckých teorií, ale podobné myšlenky bez odkazu na Kalergiho už jsem našel. Tam byl zase odkaz na Sorose.  Proto jsem to zvolil, protože mi přijde, že se současné znění tomu začíná blížit.

1 0
možnosti
Foto

Díky za tip. Zřejmě to koluje ve více verzích.

0 0
možnosti

A samozrejme i pouceni :-P..

1 0
možnosti

Nadhera! Moc diky za pobaveni !!

2 0
možnosti
Foto

Na tom blízkém východě je ovšem jedna věc konstantní: všichni jmenovaní, od Assada přes ISIL, Saudy až po Írán mají jeden společný cíl: zahnat všechny Židy do moře.

3 0
možnosti
Foto

Sobotka právě diváky TN uklidňoval, že pře naše území přecházejí pouhé jednotky teroristů. 

Bohužel neupřesnil, zda se jedná o čety, roty, prapory, pluky či snad dokonce divize....

19 0
možnosti
Foto

ZDROJ: Riccardo Percivaldi (Článek dle knihy Gerd Honsik: Sbohem, Evropo: Kalergiho plán – legalizovaná genocida) 

.

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, snad to seženu a ráda přečtu:-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS