Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zlé jazyky tvrdí, že kvůli mindráku z východní polohy, chce být Brno blíž Bruselu než Praha

0 0
možnosti

Plně souhlasím s tím, co napsáno nebylo - Franta je BLB.

2 0
možnosti

..... dneska obzvláště vydařená "středa" ! ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Já jsem se, vážený autore, zasekla na dvou zprávách. 1.Též jsem si myslela, že koniáš Halík a jeho spolek nemůžou být tak úchylní dobráci, aby netušili, jaký se valí do Evropy masakr. Netroufla jsem si to však domyslet. Vy jste to odhalil - takže - vědí (parchanti), ale lžou a táhnou nás do maléru.

2. Studuji ten Váš výklad svatého kázání papeže Františka, něco tam je navíc, nebo chybí. Papá František mě od svého jmenování irituje. Nechtěla bych se ho dotknout, ale spíš bych věřila Petrovi Hájkovi, že jsme z opice než abych se Františkem nechala dovést k Bohu.

Nekrmí už Ježíšek pro Vás pavouka ? Anebo blešku ?

Hodně zdaru !

0 3
možnosti
Foto

Copak ? Copak - Lánský - jste mne tak rychle odstřelil ?

1 1
možnosti
Foto

R^ formálně je to vždy velké pobavení, ale obsah až na výjimky hluboká pravda. Obdivuji Váš jadrný styl a výstižný slovník.

14 0
možnosti
Foto

E51v54a 45N53e27j15e10d17l31á

22. 12. 2015 21:12

Zdá se mi to nebo nezdá? MU chrlí koumáky s podivnou vizí jako na běžícím pásu. Kdopak jim asi radí a je to tak dobře? Nevím, ale jsem pesimista a trnu s čím se v Brnu zas vytasí. Vynálezce podprsenky;-D;-D;-D.

2 0
možnosti

R^

A k té úvodní poznámce, myslíte, že to, co jste napsal, na to udáníčko nestačí?

3 0
možnosti

Fakt jsem rád, že nebydlím v Brně.

10 1
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS