Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nový člověk Ransdorf mi způsobil záchvat smíchu.

2 0
možnosti
Foto

Někteř muži jsou velice mužní a přece jako chůvy. (Napsáno v knize "Ženy tančí s vlky".)

0 0
možnosti

J34a65r47a 19R33a89n55k

31. 12. 2015 1:35

Hrozne dlouho jsem Vas necetla a smaju se tady nahlas, diky a vse Nej v 2016R^

2 0
možnosti

Naši politici, soudci, policisté...

se dají koupit....

...bohužel se nedají prodat.

p. f. 2016

3 0
možnosti

J76i24ř65í 96E59u79l91e25r

30. 12. 2015 16:28

Tak nevím, asi fakt stárnu rychleji než by se hodilo. Jak jsem na to přišel? Nezvládl jsem přelouskat tento dnešní příspěvek pana PP na jeden zátah:-(. Po prvních pěti minutách jsem si musel odskočit a po dalších deseti jsem začal klimbat. Nicméně po procitnutí jsem článek (komentář či koláž) dočetl a zaradoval se, že jsem "neusnul s otevřenou hubou". I když doma by moje tělo nic neriskovalo. Takže aspoň díky za zdrcující a fundovanou kritiku prezidentova svátečního projevu a za neméně fundovanou lekci z historie vztahů zemí Blízkého východu.a Evropy.

1 0
možnosti
Foto

Teda ... vynechat středu s trapným zdůvodněním, že je sváteční ...... to by jste mne pěkně naštval :-) ... Vám hezký Nový rok a sobě i dalším fandům přeji v následujícím roce 52 nových Hlodů.

0 0
možnosti
Foto

Skvělá nadílka. Velký dík !

Snad jenom k projevu prezidenta. Ta polovina národa, která MZ chce, vrněla blahem a šikovala se na jeho obranu. Druhá polovina ho proklíná. V TV Zemana bránil pan Ovčáček, to jsem propásla. Je vždycky dobrej, vidím ho ráda. Má pěkný projev, i mikádo. Brání svého guru a ví, co má říct. Mohl by dát lekci Komárkovi, který Babiše až moc ztrapňuje.

Ing Zeman si pochvaloval svou i týmovou práci levice jako hrdý milicionář. Šel tak daleko, že doporučil místo "blbé nálady" škleb. Škemrá o soucit skoro jako zmrzlej Babiš v metru, který s dětskými pokladničkami přepadává kolemjdoucí.

Oceňuji vlastenectví prezidenta.

0 0
možnosti

Ovšem byl to aktuální prezident, který, relativně nedávno, ve všech médiích dnem i nocí nadával na Klause protože tento odmítá podepsat Lisabonskou smlouvu.

...je dobré nezapomínat.

3 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS