Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sice mám zpoždění s přečtením ( je 2.2. ),ale to nevadí.Článek je dokonalý,u některých pasáží jsem si musel vzít na pomoc kapesník,tak mne smíchem rozplakaly.Co dodat? I přes ten smích skřípu zuby,vždyť je to všechno pravda!!!.R^R^

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že je úplně lhostejné, kdo šéfuje kanceláři architekta. V Praze na to máme Institut plánování a rozvoje, který zaměstnává samé vystudované architekty a že jich tam je. Skoro to vypadá jako útulek pro vystudované architekty, možná kdyby zaměstnali jednoho polodementního zednického přidavače, výsledek by byl výrazně lepší. :-/

0 0
možnosti

Matěj "Tatínek vám vyhlásí válku" Stropnický ve vedení Melounů je to nejlepší, co nás mohlo potkat. Navíc je to děsná sranda.

0 0
možnosti
Foto

Hmmmm, jak jsem tak četl diskusi, tak mne zaujal ten smazaný příspěvek. Nevím z jakého důvodu byl smazán. Nemohl by mi někdo, kdo jej četl, na můj mail zaslat co v něm bylo? (vorel@seznam.cz). Docela mne to zaujalo. Na tomto blogu obvykle smazané příspěvky nejsou. Dík.R^

0 0
možnosti
Foto

Byl tam 2x ten stejný, asi nějaký omyl

0 0
možnosti
Foto

Chechtal jsem se, od začátku do konce. Bohužel je to všechno pravda.

Tohle jsem pověsil na svůj profil - Petr Paulczynski:

A fór na konec: Omluva z nemocnice:

Vážený pane Novotný,

s potěšením Vám sdělujeme, že biopsie zrudlé části Vašeho penisu prokázala, že se nejedná o rakovinu. Byla to jen rtěnka.

Zároveň se hluboce omlouváme za amputaci.

Přejeme příjemný rok 2016!

(Hlody středeční aneb miluji naše média) http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/492852/hlody-stredecni-27-1-aneb-miluji-nase-media.html

Zaplať pánbůh, že někdo v tomhle státě má ještě zdravý rozum v hlavě a nebojí se ho používat veřejně. Pane Paulczynski, děkuji. LS.

Karma a R^

4 0
možnosti

Karma!Du si dat slivovici,ale musim dat bacha,smichy se nad tim koncem zajikam,Na zdravi!

0 0
možnosti

No, skvělé, leč běhá mi z teho po zádech Děda Mráz.

Zajímalo by mě, kdy už konečně někdo toho nafrněnýho bohorovnýho skřeta Šapira někdo vezme pěkně rákoskou přes pazoury nebo pěstí přes držku!! Co si myslí, že je, říšský protektor? Nemohl by ho alespoň Zeman poslat šupem zpátky za oceán? Pochybuju, že by v mnoha jiných zemích nechali takto drze sját na palici.

1 0
možnosti

Milý Petře,

Vámi uvedená META je pouze slabý odvar. Co říkáte na propagovaný progresivní studijní obor rekrealogie? To je vývar! Podívejte se na seznam předmětů, které musí studovat.

3 0
možnosti
Foto

Co to je za slovo???????????? Rekrea.... co? Ač ateista, musím si postesknout: Bože, za co jsi nám nadělil takové vo... (vykastrovaný samec tura domácího). 8-o

0 0
možnosti
Foto

mimořádně povedené, některé pasáže nepřekonatelně:-)

6 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS