Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvělé jako vždy R^ K té Sýrii, nedávno mi říkal kamarád (informaci jsem neověřoval) že někde našel na internetu, že za vlády B. Asada byl v Syrii zákon, "pokud někdo vlastní půdu, tak je ta půda nedotknutelná a nelze ji vyvlastnit, zestátnit apod."

1 0
možnosti
Foto

Karma, palec nahoru R^. Opět jsem si "upirátil" kousky blogu ;-). Nominace udělena minulý týden. :-)

1 0
možnosti

P34a37v59e48l 15V39é90b35r

17. 2. 2016 11:04

Mám geniální nápad: Co takhle přidat "Hlody nedělní"?

Kdo je pro, ať udělá na monitoru čárku...

0 0
možnosti
Foto

Pane Vébře - Vy byste mistra uštval.

0 0
možnosti

Pane Paulczynski, tady je ale bordel, že jo? Karma jako Brno. ;-)

0 0
možnosti

A co je na tom všem nejstrašnější? Že mezi českým lidem je Bureš nejpopulárnějším politikem...... Víc dodávat netřeba.

8 0
možnosti
Foto

Tedy pane Petře Paulczynski, naštval jste mne jako vždycky!

Napsal jste to mnohem lépe, než bych to dokázal já a jako obvykle před Vámi napsaným smekám R^R^R^

P.s.: dovoluji si přidat trošku karmy z vlastní zahrádky ;-)

6 0
možnosti
Foto

Dopis od tety Marksové mě dojal až k slzám.

Jen jeho zaslání poštou nejspíš přišlo daňové poplatníky na pěkných 7.800.000,-Kč (13x600.000), jestli nemá nějakou paušální slevu u České pošty. Cenu obálek, papíru a čas strávený tvorbou a rozesláním úředníky jsem nezapočítala.

9 0
možnosti
Foto

A reagovat na něj bude jen debil

6 0
možnosti

Jako dobrý. Jen s tím právem šaria nemáte v Sýrii pravdu. Syrské byť sekulární právo vychází silně z práva šaria.

0 0
možnosti
Foto

Kamarádka tam byla 10 lrt vdaná a říká že nemáte pravdu.

1 0
možnosti
Foto

Petře, karma. To já to jednou, jako student zažil podobně. Leč nepublikovatelné.

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS