Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nikdy nezklamete;-D, R^.

0 0
možnosti
Foto

Karma, R^, a hlas ve finále blogerů. Kam Vás zaseli? V rubrice media a ani v dalších jsem Vás nenašel.

1 0
možnosti
Foto

Musíte rovnou na moje jméno. Tenhle blog mi stáhli do soukromých

0 0
možnosti

Díky,že jsem Vás našel, ta inkluze musela zvednout šéfíkům kufr.

4 0
možnosti

To nemusela být inkluze. Levicová "umělkyně" Zlatušková je mezi pisálky též populární, o Donutilovi nemluvě...

1 0
možnosti
Foto

O69t27a 60V65á12l49e11k

2. 3. 2016 13:33

Výzva momentálního kouče je inspirativní. Jdu si opatřit dvouvrstvý papír:-)

3 0
možnosti
Foto

Dostal jste opět ban ? nikde ten článek nevidím, jen u Vás.

10 0
možnosti
Foto

Přeřazen do soukromých.

2 0
možnosti

Jako vždy superR^, díky za pěkné středeční ráno :-)

6 0
možnosti
Foto

Berdych rozesmál. Ale celkově jako vždy R^

3 0
možnosti

P11a66v32e45l 76V66é91b61r

1. 3. 2016 17:25

Karma, jako vždy. Některé pasáže jsem citoval mamině (ona na počítače moc není) ... moc se jí to líbilo.

Nešly by "Hlody sobotní"?

6 0
možnosti
Foto

Je to dost práce ten časosběr, hledání obrázků, úprava textu a komenty. Taktak to stíhám.

4 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS