Diskuse

Hlody středeční 7/6 aneb miluji naše média

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Perfektní postřehy. Královsky jsem se bavil. A potěšila mně zmínka o juliánovském koupališti. Vyrůstal jsem vedle něj, z oken věžáku jsem ho viděl každý den. :-)

1 0
možnosti
Foto

Zase dobrý. Trochu jsem zadoufala, že bude zmíněn Dalík. Napřed dostal 7let a 22 milionů pokuty, nyní 4 roky a 4 miliony. Někteří lidé se z toho hodně radují - ti "slušní" podle toho zákeřného soudního potápky.

Já myslím, že podle toho, když ani po 8 letech nejsou přímé důkazy a v hospodě se toho hodně nakecá - je to zase ukázkový justiční sólo kapr. Dr Sokole, Vy jste padl ?

1 0
možnosti

Stále trefnější.R^

5 0
možnosti
Foto

Lišíme se ve dvou písmenkách.

0 1
možnosti
Foto

Zmátl jste mne. To už je středa?

2 0
možnosti

Hlody středeční vycházejí vždy v úterý

4 0
možnosti

P36a56v20e13l 72V17é66b82r

7. 6. 2016 15:06

Že je do dobrý je tradičnější, než "tradiční horácké chips"... (když jsem kdysi tuhle reklamu slyšel poprvé, tak jsem si od smíchu naboural čelo. Ale netuším, proč jsem si na ni vzpomněl dnes)

1 0
možnosti