Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to všechno hezký, ale co s tím můžeme dělat. Psát to na blogu a na druhé straně Sobotka pozve si neziskovky na besedu, místo aby jim zatrhl financování. Jenom jedna neziskovka jménem AMO pro mezinárodní spolupráci prožene 22 milionů za rok. Kam vlastně jdou se nedá zjistit.

3 0
možnosti
Foto

Kabelkový celník Šlachta mne pobavilR^

5 0
možnosti

J46a59n 80R61á68ž

3. 8. 2016 17:35

Nebýt toho upozornění, že Hollan je na fotce ten vpravo, měl bych problém s určením kdo je kdo!;-D

za Článek jako obvykle: R^

7 0
možnosti

Migrační manifest jsem nedávno četla a je z něj člověku zle. ;-O Jinak dnešní týden opětR^ Jen bych se ráda věděla zda Pavel Novotný je vystudovaný žurnalista..?Chová se jak kdyby snědl všechnu moudrost...

5 0
možnosti

J20i67ř78í 47E96u96l79e55r

3. 8. 2016 15:10

Tak dnes to bylo jaksi slabší, je vidět, že je okurková sezóna. Aspoň že ten slabomyslný rádobyvtípek nezklamal a potvrdil stávající nevalnou úroveň posledních odstavců.

0 6
možnosti
Foto

Dnes zase uspokojivý a poučný přehled. Snad nejvíce mě vyburcoval termín "papa Franci". (Ještě více než názor, že publicistu Novotného měl tatínek utřít do záclony).To je nádherný slovosled ! Stále totiž bojuji s obavou - když nechci do pekla - nemám se rouhat a být milosrdná a omlouvat vše svaté. Anebo svatě se tvářící.

Ale - papá Franci - přehání Něco - znesvěcuje i ty poslední trosky víry ! Když však vidím ty nadšené oči mladých katoliček, i slza možná sklouzla, stydím za otrlost. Někde tu je na štěstí bible.

1 0
možnosti

...jsem tu poprvé a myslím, že se mi tu bude líbit ;-)R^

2 0
možnosti

Tak ten pivošlap není z jejich hlavy. Loni v létě jsem jich pár viděl v Budapešti, když jsem tamtudy projížděl. Posádky si to náramně užívaly, šlapat do pedálů a přitom popíjet pivko. Já jsem to taky považoval za dobrej fór, tedy až do chvíle, než jeden z rozjařených šlapáčů za jízdy hupsnul s foťákem dolů, patrně chtěje ostatní šlapáče zvěčnit. Bohužel hupsnul pár metrů před moje auto a já měl v tu ránu plno práce abych ho nesrazil. Moje žena pak prohlásila, že ač jinak jsem celkem slušnej člověk, tak za volantem se ze mně stává hroznej sprosťák.

Ostatní obsah super. Dávám karmu.

0 0
možnosti

Pán Paulczynski, už mi toto nikdy nerobte! Budete ma mať na svedomí, keď ešte raz budem musieť márne čakať na Váš blog! Majte predsa kúsok zodpovednosti! Zľutujte sa nad úbohým závislákom a doprajte mi moju každotýždnennú dávku!

5 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.