Petr Paulczynski

Postřehy z politiky a života.
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 29.týden

Týden výrokově pestrý, výběr těžký. Ale Pavouk to vidí takto. Můžete mít jiný názor, ale to je tak všechno. Očekávám pestrou diskuzi na toto téma. Prosím čtenáře, aby se při komentování soustředili pouze na obsah samotný a nevyjadřovali se k nesouvisejícím věcem, jako třeba osobě autorově, to jest, jestli je autor vůl či bolševik a tak. Pokud tak přesto učiní, nechť počítají s tím, že takové příspěvky buď ponechám bez povšimnutí, nebo opáčím "arogantně" podle zásady "jak vy k my, tak my k vy".

18.7.2009 v 10:02 | Karma: 21,33 | Přečteno: 1245x | Diskuse| Politika

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 28.týden

Opět přicházím s touto rubrikou ob týden, neb minulý týden jsem se coural po Římě a Vatikánu. Tento týden byl dost obsáhlý výběr. Já to vybral takhle.

11.7.2009 v 14:01 | Karma: 24,38 | Přečteno: 1366x | Diskuse| Politika

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 26.týden

Minulý týden jsem vynechal. Asi jsem měl něco pilnějšího na práci, nebo naši poblitici až tak moc neperlili. Zato tento týden. Posuďte sami.

29.6.2009 v 8:05 | Karma: 24,84 | Přečteno: 1573x | Diskuse| Politika

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 24.týden

Již čtvrté pokračování nové rubriky mého webu. Další várka týdenních "hlodů". Tento týden se dalo vybírat. Proto musím do kategorie Eňo něno dát citáty dokonce 2. A aby to nebylo pořád jenom o politice, nechám vyhrát Jiřího Krampola za báseň kterou přednesl na Gottových 70-tinách. Prý pochází od Goetha, jak mi kdosi napsal.

13.6.2009 v 20:30 | Karma: 19,23 | Přečteno: 3105x | Diskuse| Politika

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 23.týden

Když jsem se dal do války, musím bojovat Je to těžký úkol co jsem si naložil. Výroků Eňo něno poskrovnu. Těch druhých spousta, tak co s tím. Musím provést selekci a vybrat ty největší ptákoviny.

7.6.2009 v 15:08 | Karma: 19,10 | Přečteno: 1631x | Diskuse| Politika

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 22.týden

Minulý týden jsem zavedl novinku. Malý přehled výroků setříděný do tří kategorií, pokud možno s ilustračním fotem či obrázkem. A s Pavoukovým komentářem.Protože bylo hezky, moc návštěvníků nebylo. Ale nebudu házet flintu do žita. Zkusíme další týden.

30.5.2009 v 10:11 | Karma: 24,54 | Přečteno: 2628x | Diskuse| Politika

Petr Paulczynski

Výrok týdne - 21.týden

Zkusíme něco nového. Malý přehled výroků setříděný do tří kategorií. Výrok Eňo něno, výrok Hanba fúj, a výrok Pako týdne. A k tomu s Pavoukovým komentářem. Uvidíme, jaký bude úspěch. A že se tento týden děly věci. Výroků jako když naseje. Těžký výběr. Ale holt, tak to vidím já. *********************************************************************************************************************************

23.5.2009 v 11:49 | Karma: 23,86 | Přečteno: 1713x | Diskuse| Politika