Klára na Hrad? Ani náhodou

Jistě není nikoho, kdo by neznal paní doktorku Samkovou. Tato advokátka totiž ovládá bezchybně tajemství zviditelňovacího umění. Ponechám stranou její mediální kejkle stran obhajoby podezřelých z mačetového útoku. Paní doktorka má totiž již od dob svého manželství s jedním z profesionálních Romů zjevnou afinitu k této menšině. Ale to je příběh z jiné bečky. Mne zaujala jiná její mediální kampaň. Když jsem zjistil, že se rozhodla kandidovat na post prezidentky, červíček pochybností ve mně zahlodal. Copak asi naše paní doktorka zase kuje za PR kulišárnu.

Masky na Mikuláše?Petr Topič, MAFRA

"Jsem kandidátka těch, kteří říkají, že není koho volit," charakterizovala se advokátka. No potěškoště říkal jsem si. Jak jsem se tak rozhlížel po kandidátech, zjistil jsem, že jsem přesně ten ten typ který neví koho volit. Ale že bych v té situaci šáhl po paní doktorce, tak to teda ani náhodou. V okamžiku kdy předvedla svůj fígl s vlastní maskou kterou měli nosit sběratelé podpisů, bylo moje zděšení dokonalé. Přidělat k tomu rohy, mohlo by to vyděsit na Mikuláše řadu dětí. Ostatně jak se ukázalo, až na 128 otrlých petentů to opravdu všechny ostatní vyděsilo. 128. Tolik podpisů se sebralo pro její podporu. Podat archy s tímto počtem podpisů k registraci když zákonné minimum je 50000 ale může buď blázen, nebo provokatér. A to je divné. Podle původního prohlášení chtěla svou kandidaturou zabránit mediální manipulaci prezidentských voleb.

Jestli ona si ta paní doktorka neprotiřečí. Napřed chtěla zabránit manipulaci a když získala plných 128 podpisů se rozhodla u Nejvyššího správního soudu  napadnout prováděcí zákon o přímé volbě. Sakra, to není manipulace? Proč až teď paní doktorko? Proč jste to nenapadla předtím, než jste se do volebního klání vrhla?

A to už nemluvím o její odhodlanosti žalovat šlechetné dárce kteří jí na účet poslali několik haléřů.

Celá tato nová Samkovská taškařice má však jeden pozitivní kontext. Díky počtu sebraných podpisů je vidno, že to s naším národem není tak špatné. Lidi jsou asi naštěstí schopni rozeznat, kdo má a kdo nemá potřebné předpoklady pro výkon funkce prezidenta republiky. A kecy o tom, že někdo jde do volebního klání proto aby propadl a pak mohl žalovat může paní doktorka vykládat akorát tak těm svým 128 příznivcům.

Teď už zbývá jen doufat, že k podobnému názoru dojde i Nejvyšší správní soud.

Nu a na závěr opět pár uvolňováků, ale pozor, jsou od minulého blogu neb nemám moc času tvořit nové.

Když se řekne - Boleček nově:
http://www.paulczynski.cz/kdyz-se-rekne-kuvy-sikmooke.html

Foto dne 16.10.2012 - uč se synu moudrým býti:
http://www.paulczynski.cz/foto-dne--uc-se-synu-moudrym-byti.html

Fórek dne - jeden přímo z Ameriky?
http://www.paulczynski.cz/jeden-primo-z-ameriky.html

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Petr Paulczynski | pondělí 19.11.2012 12:15 | karma článku: 29,55 | přečteno: 2630x