Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pomáhat a chránit, nebo Buzerovat a vybírat?

Pomáhat a chránit. Heslo které si vetkla do vínku prý nová policie. Alespoň tak nějak to představoval dnes už exministr Langer řečený Íčko. Událost první: Není to tak dávno, co mi u auta vylomili okno a ukradli mi antiradar. Ještě chvíli předtím mi ukradli služební Fabii. Byl jsem zvědav, jak mi budou pomáhat. Výsledek bylo úřední oznámení o uzavření pátrání. Pachatel neznámý. Zato když dělali Kryštofy, dokázali mne za jeden den zastavit i 15x. Zatímco okolo projížděly rozpadávající se žigulíky se železným šrotem na zahrádce.

Nase soucasnost za 1000Pavouk

Střih.

Událost druhá. Volá mi choť : "Tato, dávej si majzla. Na kulaťáku u Kaufecu číhá v křoví švestka a  o kus dál ti druhá dá flastr za nezapnutý pás." Zaplatila samozřejmě "tausend" a dva body byly ve pryč. Co dělat, nezapnula se, zaplatila. To bylo v pátek. V sobotu jsem byl v tom Kauflandu já, protože mám za úkol těžké věci. Minerálky, pivo a tak. Naložím, sednu a zazvoní mobil. Zatímco jsem telefonoval, samozřejmě, že jsem se nezapnul. A lup ho, ve stejném místě, stejná story. A rodinný rozpočet o dva litry lehčí. O to nejde. Nezapnul ses, zaplať.

Jde o něco jiného. Protože jako zastupitel dost často píši do městských novin, jsem dost známý. A policistka co mne "osolila" se se mnou dala do řeči. Tak jsem zjistil, že kontrola pásů je vyhlášená akce.

A tady je to, proč o tom píši. Asi někdo zapomněl co sliboval. Pomáhat a chránit mělo vyloučit  kontrolní akce, známé pod kódovým označením Kryštof, (většinou motoristů vnímané jako buzerace a hon na řidiče). Místo toho měly být  lokální kontrolní akce, při nichž  slušní řidiči měli přestat vnímat dopravní policii jako svého pronásledovatele - a naopak, se měli začít  bát opravdoví silniční piráti. Tak nevím, jestli nezapnutý pás ve městě je pirátský akt. Ale v křoví pokoutně číhající poliš vysílačkou dávající echo druhému mi jako nová pomáhající policie nepřipadne.

Tak bych chtěl panu policejnímu řediteli vzkázat: Pane plukovníku. Kontrolami pásů, dokladů, lékárniček a barevných vestiček se asi situace na silnicích nezlepší. Nebo ano? Nebo přežívá myšlení z nadpisu vytvořené lidovou tvořivostí? Buzerovat a vybírat?

 

Dovoluji si také upozornit na víkendové články:
http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/83001/Je-homosexualita-politikum.html http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/82960/Pry-realita-dneska-Pekne-dekuju.html http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/82884/Jak-mne-zhorklo-pivo-aneb-komanc-na-Blahovce.html

 


 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Petr Paulczynski | neděle 10.5.2009 21:34 | karma článku: 23,87 | přečteno: 1805x
  • Další články autora

Petr Paulczynski

Hlody středeční 9/8 aneb miluji naše média

Dnes si v úvodníku oddychneme od politiky ( i když ne úplně) a koukneme do Ria které hýbe světem. Na této olympiádě se totiž objevuje vliv multikultury.

9.8.2016 v 20:53 | Karma: 46,76 | Přečteno: 13459x | Diskuse| Společnost

Petr Paulczynski

Hlody středeční 2/8 aneb miluji naše média

Dnes o něco později, než jsem vyhrál souboj sám se sebou zda psát nebo nepsat. Tak aspoň kousek obvyklé porce. Neziskovky žádají volební právo pro imigranty a výjimky ze zákonů.

2.8.2016 v 19:57 | Karma: 46,60 | Přečteno: 10790x | Diskuse| Společnost

Petr Paulczynski

Hlody středeční 26/7 aneb miluji naše média

Zase si nemůžu prázdninově dáchnout a vysadit. Protože Turecko, vraždící monstra co nejsou teroristi jak se dozvídáme, dnes dokonce zamordovali kněze.

26.7.2016 v 15:15 | Karma: 45,51 | Přečteno: 6902x | Diskuse| Společnost

Petr Paulczynski

Hlody středeční 19/7 aneb miluji naše média

Původně jsem si chtěl dát prázdninový oraz a dnes pauzírovat. Pak jsem zjistil, že OVM mají letní výpadek a že se tudíž nebude vědět o čem se má tento týden mluvit, tak jsem sáhl po klávesnici a pár bodů sesmolil.

19.7.2016 v 15:02 | Karma: 46,56 | Přečteno: 9195x | Diskuse| Společnost

Petr Paulczynski

Hlody středeční 12/7 aneb miluji naše média

Dnes začneme něčím čistě brněnským, protože internetem hýbe video v němž se náměstek primátora nechal bičovat dominou přičemž mumlal „I want more,“ tedy: chci víc.

12.7.2016 v 13:14 | Karma: 46,00 | Přečteno: 9461x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

V Belgorodu se zhroutil obytný dům, podle úřadů po ukrajinském útoku

12. května 2024  11:48,  aktualizováno  12:44

Sledujeme online V ruském Belgorodu se částečně zhroutila vícepodlažní obytná panelová budova. Nejméně sedm lidí...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Česká televize odvysílá před eurovolbami i debatu evropských lídrů

12. května 2024

I Česká televize nabídne divákům před volbami do Evropského parlamentu předvolební debaty lídrů...

Hrad začal platit cesty prezidenta. Za Zemana je celé musely financovat kraje

12. května 2024

Premium Když prezident přijede do krajů, nemá kolem toho být obrovská pompa, která stojí nejen hodně...

  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.