Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

PB

..... poslóché, kemo, ta rozlučka s modrým ptákem byla teda redy, sem pomale mosel zatlačit slzu. Nóóó a fčil šupito presto návrat do původní formy ....pondělní, středeční, páteční ! Čekačka celé téden prohlubuje absťák. (soráč, dávám to po našem)

5 0
možnosti
PD

P23e67t65r 51D17u22s

22. 4. 2014 20:06

Stejně jako levicoví ideálisté v srpnu 68."Magická dvacetrojka"!;-D

1 0
možnosti
OL

O19t53o 71L69e96v

25. 4. 2014 16:16

R^R^R^To sedí;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JS

Dosud jsem vás rád četl, ale teď už asi nebudu i přes vtip vašich příspěvků už nevěřím, že to myslíte upřímně. Docela mě to mrzí, ale to si musíte vyřešit sám. Někteří političtí turisti s tím problém nemají.:-/

1 3
možnosti
Foto

Já to vyřešil. Ale moje politické smýšlení se nemění. A cestovat jinam jak jsem napsal nehodlám.

6 0
možnosti
Foto

I94v53o 50C86i50l49i29c93h

22. 4. 2014 19:44

Blahopřeji k odchodu ze sociální demokracie ODS R^

1 1
možnosti
Foto

Nerýpejte se mi v živé ráně. :-)

2 2
možnosti
Foto

S veškerou úctou, pane autore, nemáte pocit, že jste místo vlastních myšlenek začal dělat bulvární žurnalistiku? Opustil jsem čtení mnoha autorů jen proto, že je mi jasné, co tam bude napsáno. I pana Olšera a jiné. Riskujete, že ani Vás už číst nebudu.

4 2
možnosti
Foto

Tak rubriku bulvár tam mám od vzniku této formy, neboť patří do spktra médií. Nezdá se mi, že by jí tam bylo nějak víc. A původní zprávu vždy doplňuji komentem, tak v čem je problém. Otázku myslím vážně, protože se mi nezdá, že bych nějak měnil strukturu. Ono taky záleží na tom, co nalíší ti, kterým to pak komenuji. A taky zhusta na čase, který věnuji  časosběru. R^

1 2
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.