Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Mně se nejvíc líbí úvaha, že "hádat se s blbcem je jako hrát šachy s holubem...". Ale co když je někde Holub - Kasparov... co potom?:-)

0 0
možnosti
BP

Jo - to byla úžasná alegorie - už jsem se dlouho takhle nezasmál ....R^;-D

2 0
možnosti
BL

Omlouvam se, ten B.Kuras  tam samozrejme je... Ctu a pisu na.mobilu. 

Dik

B.L

0 0
možnosti
JH

Moc se mi líbílo tohle:

"Myslím, že Česká televize na čele s magazínem 168 hodin a extremistkou Fridrichovou šíří víc nenávisti a intolerance než celý Ortel i s oběma slavíky. Navíc: Ortel za svý, ČT za naše..."

Jen na obranu Ladislava Smoljaka bych chtěl poznamenat, že ke konci života už  z té láskopravdy  evidentně vystřízlivěl...

20 0
možnosti
BL

Jo, prece jen mala pripominka...myslim, ze ten " cyklus" islamizace Evropy, jak ho uvadite dole , by si zaslouzil uvest i autora. Tusim, ze je to vynikajici pan Kuras.

1 0
možnosti
Foto

Jméno pana Kurase je na samém konci

0 0
možnosti
BL

Opet vyzivny a zajimavy blog. Zasmal jsem se mozna trochu mene, nez jindy, ale to muze byt snadno zpusobene prave tim dusiskovym pocasim. 

Ale vyborny, uvod o chronickych petentech je presny, jak skalpel chirurga Pafka..

Diky moc a karma!

10 0
možnosti
Foto

Mně se to o těch chronických petentech také líbilo, ale mám silný dojem, že už jsem to někde četl.

Ono ale není divu, o takových exotech nutno psát neustále.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.