Diskuse

Hlody středeční 12/4 aneb miluji naše média

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma a opet jsem hledal, timto dekuji idnesu za trenink meho degenerujiciho mozku.

0 0
možnosti

Zase na hanbě?A le kdo chce si výs najde, hezký, karma.

3 0
možnosti
Foto

Myslím že ne. Aspoň já to tam našel. Ale dával jsem to tentokrát o něco dříve tak je to možná že už zasunutý

0 0
možnosti

J15a10n 71R83á20ž

12. 4. 2016 18:51

Už to nudí. Zase KARMA!

P.S. Rád bych věděl, zda existuje na světě země, která má složitější daňový systém jako ČR, která by stejně, jako my ho zpřehlednila tak, že od roku 2000 provedla v zákoně o účetnictví a zákonech o různých daních 240 změn. Paragraf 42 zákona o daních z příjmů dává ucelený přehled o tom, kolikrát byl jen tento zákon novelizován!

Kdo může s plným vědomím prohlásit, že se plně orientuje ve znění paragrafu 40 zákona o daních z příjmů a není velmi zkušeným daňovým poradcem, je adeptem na Nobelovku. A k zasmání slouží paragraf 1. Podívejte se jednou má něj. Mně z něho málem jeblo.

P.S. Myslel jsem, že v USA je složitý systém daňového hlášení. Možná pro někoho, ale vyzkousel jsem si, že pro rentiéra, bez jiných příjmů než z nájmu, trvá vypsání 5 minut a jedna strana A3. U nás 6 stran A3, dvě přílohy a pak zkoumání jestli řádek X souhlasí s řádky Y,B,C a Z a jestli je výpočet v řádku P shodný s čísly v řádcích M a O,. abyste se teprve dostali k číslu od něhož odečtete nákladový paušál a pak výsledek mohli vynásobít 0.15, abyste mohli zaplatit daň.

P

Prosím neupozorňujte mne na interaktivní formuláře. To jen pár dobrých duší nám pomáhá. To není zásluha státu.

8 0
možnosti
Foto

Dík za nahlédnutí do daňové džungle, pane Ráži.

0 0
možnosti
Foto

Skvělé ! Ale vyhrožovat nám, děvčátkům, dietním příborem je kruté - hubeňoure.

4 0
možnosti

P48e77t81r 31S23k74á68l47a

12. 4. 2016 15:07

Mně osobně byla návštěva čínského prezidenta také u šumák a neměl jsem potřebu mávat tibetskou vlajkou. Vlajkosláva na Evropské mi ale připomněla časy, kdy jsem tamtéž (tedy tehdá Leninova) musel jako študák vítat Fidela. Tentokrát tam sice školy z celé Prahy nahnány nebyly, tehdy se zase, pokud pamatuji, z děl nestřílelo.

0 0
možnosti
Foto

Prý to vyžadoval diplomaticky protokol. Ostatně existují záběry z Anglie i ze spojených státu kde to vypadalo ještě hrůznější

11 0
možnosti
Foto

O81t12a 23V41á21l16e62k

12. 4. 2016 14:39

Autorův jednostranný výběr reakcí na statečný čin L. Dusilové a D. Kollera, jenž jim přivodil nenávist a výhružky mnohých Zemanovců, mne nutí zvolat: I ty, Brute?

0 17
možnosti

V čem je to proboha statečné? Statečné by to bylo před r.1989, nyní je to jen hloupé :-)

22 0
možnosti
Foto

P38e67t72r 52O93m44e66l82k46a

12. 4. 2016 14:01

Já teda nevím, ale není náhodou dnes úterý? Nebo jsem ten titulek nepochopil?

0 0
možnosti
Foto

Vždycky je to v úterý. Ale málokdo si toho všimne.;-D

16 0
možnosti