Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dnes je 25 výročí založení ODS. Docela zajímavé hlášky. Zachytila jsem na radiu Plus v 9,3O relaci "Pro a proti". Paráda ! Proti sobě stanul novinář Bohumil Pečinka (gratulace !) a sociální ujetý aktivista Referenda - Jakub Patočka - ten perlil ptákoviny a žalovatelné urážky.

V bloku pana PP jsem uvítala zmínku o amnestii exprezideta VK, kterou zabojoval proti zločinné praxi soudcokracie (16letý proces dluhu ČSSD vůči Zdenku Altnerovi). Amnestie byla šance k nápravě.

(Ještě mám připomínku, že Obama je "k sežrání" a namíním na pekáč).

1 0
možnosti
JH

J15a45n 50H56a40v62r11d12a

20. 4. 2016 7:26

Autor na sebe prásknul, že je z množiny arogantních pejskařů. No, snad aspoň lejna po sobě uklízí.

Ale blog se mi líbí, takže R^

0 0
možnosti
Foto

Jako obvykle skvělé, Petře. A samozrejmě karma.

2 0
možnosti
PV

P76a94v29e30l 49V84é20b20r

19. 4. 2016 17:16

Co, kromě karmy, dodat?

3 0
možnosti
JC

Dnes jste mne velmi potěšil. Obtížně hledám, v čem bych s Vámi tentokrát nesouhlasil.

A to, co je Vám záhadou, se nazývá DĚDICTVÍ, i když v tomto případě o žádného dědečka nepůjde.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.