Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hmm. To " objimaní zdarma " se po německém Silvestru stalo nějakou novou levicově aktivistickou módou. Asi nás soudruzi z novodobého ssm připravují na splynutí s cizí kulturou..

0 0
možnosti

J37a77n 20R78á12ž

18. 5. 2016 12:57

KARMA, jako vždy!;-D

Tak jsem se těšil, že se brněnská koalice rozpadne díky Shit Brno, ale Hollanovi se zřejmě zalíbilo na místě náměstka (vydělává z menším úsilím určitě víc, než jako bývalý vedoucí aktivista v boji proti zastupitelstvu) a předpokládám, že by v případě nátlaku kolegů z toho absurdního seskupení přešel rychle do ANO, aby o flek nepřišel. Ovšem Lidovci ze zachovali....no jako Lidovci vždy a všude.

A s těmi Matěji: Odjakživa se v Brně říkalo, když někdo řekl nějakou velkou blbost: "Nevšímejte si ho, to bude nějaký Matěj"

(omlouvám se většině Matějů, kterých se toto rčení nemile dotýká)

A bylo by komické a potvrzující, kdyby i ten komik, uvolněný zastupitel Freund se jmenoval Matěj, protože z jeho dílny pochází většina blbostí, které zastupitelstvo v sociální oblasti schvaluje, jako je třeba rozpočet na sociální byty. (Pro nezasvěcené: Skoro 5 Mega na byt)

0 0
možnosti
Foto

Karma jako vždy. Chechtal jsem se až jsem málem brečel. Jen poznámku k té pochcané Žofce. Nevím kterému ptačímu bohovi jsem kdy ublížil (možná už jen tím, že jsem se narodil - jmenuji se Strnad), ale faktem je, že když delší dobu bydlím na jedné adrese a u baráku parkuje dostatečné množství aut, tak od ptáků mám vyzdobené auto jenom já... A nemusí být květen, funguje to skro celý rok. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Vy jste genialni, klobouk dolu, pisete skvele. U vasich blogu se bavim, diky :-)

2 0
možnosti
Foto

Jen politická douška pod čarou - pozítří si jdu koupit knihu svěžího vánka, Mirka Topolánka. 500 korun dám ráda, ale 500 stran mě děsí. To bude bitevní pole !

Pán s kulema se zdá být v obdivuhodné kondici.

1 0
možnosti
Foto

Korunu za stránku????????? To si raději za dve kačky koupím rohlík. ;-)

0 0
možnosti

Úžasné počtení.R^

1 0
možnosti

Představivost mám dost velkou.

A tak jsem přivřel oči a pokoušel si představit Bohouše. Na koni, v brnění, s mečem v ruce.

Nějak mně to nešlo. Akorát se mně tam furt motal šašek. Na hlavě čepici s rolničkami, na zubech rovnátka.

A když už jsem u té historie, tak si neodpustím připomenout několik osobností:

Richard Lví srdce,

Filip Sličný,

Ivan Hrozný,

Makrela Šílená.

A zakončím citátem klasika, který neznal zeměpis a Bohemii dal na pobřeží a o Dánsku prohlásil, že je tam něco shnilého.

Blít, či neblít. To je to oč tu běží.

6 0
možnosti

J77a59n 21P45a53l36l78a46s

18. 5. 2016 0:23

Pokud mě paměť neklame, byl to Schiller. Zhudebněno G. Verdim coby Loupežníci.

Čímž nepopírám, že podobného zeměpisného nesmyslu se nemohl dopustit i Pan Dramatik.

0 0
možnosti
Foto

A to jste cudně přešel mlčením ožralého rozhodčího a revolucionáře Peltu.

2 0
možnosti

P84e67t67r 51S98k65á26l39a

17. 5. 2016 15:49

Pane Paulczynski vy skutečně považujete souložení za prasárnu? No je to Vaše věc, ale o dost přicházíte. Rozhodně tím ale nechci říct, že fandím zmiňovanému pořadu norské televize,

0 15
možnosti

Raději neříkej vůbec nic......

3 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.