Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZV

Z63u43z71a12n86a 58V51a90s33s

19. 7. 2016 17:12

Pri vašich Hlodoch sa dobre nepočúram od smiechu, ale ten chlapček na Gaypride ma schladil. Väčší humus som dávno nevidela.

Vám samozrejme karma.

15 0
možnosti
JR

J47a83n 21R59á74ž

19. 7. 2016 15:58

Vzal jsem naprosto vážně boj proti terorismu: Do klopy jsem si dal francouzskou trikoloru, na klobouk černou pásku a šel se podepsat do kondolenční knihy na francouzské velvyslanectví. Následovat bude účast na některé "hatefree" demonstraci organizované panem Peszyńskim s plakátem "Terorismus nemá s Islámem nic společného"

P.S. Bez pana Moravce se obejdu i mimo období prázdnin, ale že bych byl bez Vašich "Hlodů" byť jeden týden by mne moc mrzelo.

24 0
možnosti
Foto

Já si ještě hodím fotku na fejsbůku do francouzských barev a odnesu plyšáka na pamětní místo. To by v tom byl čert, aby těm teroristům konečně nedošlo, že jsou oškliví.

5 0
možnosti
Foto

Petře, opět, jako vždy perfektní. Občas sice nějaký ten překlep, ale nechal bych to být.

Je to skvělé, závidím!!!

9 0
možnosti
MR

Na nějakou prazdninovou pauzu okamžitě zapomente!;-), každý týden se tesim co z vás" vypadne"! Jen bych měla maličkou výtku k fotce chlapce na gay parade. Úplně stejný chodí s rodiči nakupovat na Barrandově,s maminkou, ta je taky tragická a s tatinkem,který vypadá celkem normálně. Chlapec má i náušnice.......,takže pokud chce někdo z dítěte udělat opici,nemusí být nutně homo;-)

7 0
možnosti
JC

Ty náušnice u mladých mužů mne fascinují.

Správný muž má vždy nůž - ale k čemu je mu náušnice?

6 0
možnosti
JC

Je to k vzteku, ale nenašel jsem vůbec nic, čemu bych mohl oponovat a co bych mohl napadnout.

13 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.