Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K12a72r48e40l 89B31o30č70e94k

18. 9. 2016 22:12

Dostal nám pan Paulczynski ban? Copak, byl někdo nevhodně korektní?

3 0
možnosti

P27a65v65e67l 60V29é23b21r

15. 9. 2016 11:26

Začínám se bát nejhoršího...

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás pane Paulczynski, doufám, že se máte fajn a za Vaším odmlčením nestojí nějaká nemoc apod. Máte zde početný fanklub, kterému zjevně chybíte. Prosím (a myslím, že mluvím za všechny Vaše příznivce) - dejte nám vědět, zda se jedná o nějakou momentální indispozici - třeba ve smyslu: všichni mne tak serou, že už o tom nechci ani psát, nebo, že jste odjel na 2 měsíce na dovolenou na Tahiti, .... přeji vše nejlepší a doufám ve Váš návrat.

13 0
možnosti

Co se děje? Proč ta pauza? Tedy doufám, že jenom pauza. Moc by mě mrzelo, kdybyste nechal psaní.

13 0
možnosti

Háló, Petře, mám ukrutný absťák!!! Budete mě mít na svědomí!! !!8-o

8 0
možnosti
Foto

Halooo ... můj nejoblíbenější blogger se už na 14 dní odmlčel .... stalo se něco nebo na nás jen kašle??? :-P

1 0
možnosti
Foto

Ano, každé úterý, středu, čtvrtek a tak dál čekám na blog od mého VIP oblíbence a nic. Zatím pevně doufám, že je to dovolená na zotavenou, určitě zasloužená ale už začínám mít takové divné mrazení, prosím - dejte o sobě vědět!!!

7 0
možnosti

Stáváte se hned po p. Větvičkovi můj nejoblíbenější autor. Humoru a smíchu není nikdy dost, toho se člověk "nepřežere".R^R^

8 0
možnosti
Foto

Pan Šlachta přijal (zdráhavě) pěknou celní trafiku a bez výběrového řízení !

Je slyšet radostné ticho po pěšině, že "špičkový" policajt nebyl utracen. Babiš hlídkuje ostražitě.

4 0
možnosti
Foto

Nevim co se stalo. Opravil jsem

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.