Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

3lipy

21. 3. 2009 23:51
Bože můj,

Petr má ale výdrž. Divím se, že takovým ubohým lidem, jaké jsem zde objevila vůbec odpovídá. Kašlala bych na ně. Fakt je to odpad společnosti

0 0
možnosti

Radek0075

22. 3. 2009 0:11
Re: Bože můj,

Kdepak. Odpadem společnosti je politik, který komolí jména svým politickým oponentům, který neustále uráží členy jiných stran než je ta jeho, který se vydává za oběť totalitního režimu ačkoliv jí nikdy nebyl. Je to bezcharakterní gauner, který je pro své mocenské choutky použít jakýchkoliv prostředků. Vy si běžte třeba bežte na louku mezi Indiány chytat motýly a představovat si život v Ráji, ale nechápu proč se tady tak nesmyslně zastáváte člověka který si to ani v nejmenším nezaslouží. U nás je starosta člen ODS a těší se obrovské popularitě a to ne jen ze strany příznivců jeho strany. On totiž nikdy nešpiní koaliční partnery ani opozici, jeho práce je patrná na každém kroku. On ví, že to město nepatří jemu, ale jeho občanům. Ačkoliv se opět dostal do zastupitelstva Stř. kraje, sotva tam cokoliv prosadí neboť hejtmanem se stal MUDr. Rath. A já se ptám díky komu. Díky skvělé politice ČSSD? Ne. Díky arogantním lemplům z ODS jejichž jedinou snahou je jít přes mrtvoly. 

0 0
možnosti

Radek0075

22. 3. 2009 0:14
Re: Bože můj,

Za pravdu mi dávají politologové, analýzy opozice i prezident republiky. Je potřeba tyhle karieristické zmetky z ODS vypráskat a to co nejdřív. Škoda kterou napáchali je značná. Je ale možné že vám to naopak vyhovuje. Proto tomuhle člověku tak fandíte.

0 0
možnosti

3lipy

22. 3. 2009 8:10
Re: Bože můj,

Radku, mně vyhovuje slušnost. A korektní diskuse založená na faktech. To, že je ODS tam kde je, mne mrzí zrovna tak jako vás. Petr povolil diskusi, tak se ukažte jako frajer a pokládejte věcné dotazy. Tady je možnost se něco dozvědět. Jenže urážkami docílíte jen uzavření diskuse. Tlak vytváří protitlak a to nic neřeší.V

0 0
možnosti

osvetitel

22. 3. 2009 8:19
Re: Bože můj,

To musi byt krasny pocit ,napsat clanek pro verejnost a pak rozhodovat otom zda se ji dovoli diskutovat, nebo ne! Take si to nekdy vyskousim !;-D[>-]

0 0
možnosti

cojanato

22. 3. 2009 13:34
Re: Bože můj,

R^Trefa !!:-)

0 0
možnosti

Radek0075

22. 3. 2009 9:27
Re: Bože můj,

Diskuze znamená pokládání otázek?8-o  Nepletete si to se školním výkladem? Přečetl jsem si dost článků tohoto individua a jsem si 100% jistý, že mě jeho rozumy nedokážou obohatit v žádném směru. Stejně tak jako rozumy Paroubka, Matějovské, Šuly, Tydlitátové a mnozích dalších. Mě taky vyhovuje slušnost. Ale jakmile někdo píše o lůze, jakmile někdo uráží ve svých článcích oponenty pak si nezaslouží slitování. To co se děje na blogu iDnes nemá snad nikde obdoby. Řada blogerů žije v přesvědčení, že těmi svými blafy vytvářejí službu veřejnosti a ta spodina to nedokáže ocenit. V jednom máte pravdu. Tlak vytváří protitlak. Jen jestli jste schopná spravedlivě posoudit kdo s tím tlakem začal a kdo je tím odpadem národa.

0 0
možnosti

cojanato

22. 3. 2009 13:50
Re: Bože můj, .......Ano, zmetky vypráskat

R^Souhlas !:-)

Vypráskat je ven, ale nejen z ODS. Týká se to i jiných stran, jak je všeobecně známo. Mělo by se konečně začít čistit a měly by padat hlavy.

8-oJenže, když mnozí (i 3lipy) bezhlavě nebo fanaticky fandí takovým zmetkům, jako jsou různí pavouci a jiný neřád, je to složitější.

0 0
možnosti

MiroTR

22. 3. 2009 9:05
Re: Bože můj,

No, také se mu divím. :-/

0 0
možnosti

Radek0075

22. 3. 2009 9:31
Re: Bože můj,

A proč? 8-o  Za chvíli tady máme volby do EP tak se soudruh politik snaží dokázat jak mu záleží na národu a umožnit mu diskuzi:-) Jednou za čas to vydrží.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.