Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

editi

11. 5. 2009 8:20
Tak vidíš autore,

nevymýšlíš ptákoviny a píšeš o reálným životě. Co je to na tebe dva litry.;-D Pomohl si chránit veřejný rozpočet, který tato vláda během 3 let promrhala.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

editi

11. 5. 2009 8:24
Re: Tak vidíš autore,

Ještě dodávám autore, já socka mám takové auto, které když si nezapnu pás tak mě tak dlouho otravuje zvukovou a světelnou signalizací, že mě donutí ten pás okamžitě po rozjezdu zapnout. Nechceš snad říc, že vyděláváš oproti sockám tak málo, že si neumíš zařídit na diagnostice aby ti totéž udělali na tvém kapitalistickém Warburgu.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

pavouk první

11. 5. 2009 9:18
Re: Tak vidíš autore,

Hned jak jsem dostal tu pokutu, jel jsem do servisu, aby mi na mém Bayerische motorenwerke zapnuli hlídače. A ono to sakra nešlo. Tak musím spoléhat dál na hlavu. A ta jak vidět, není 100%-ní.8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3093x
Postřehy z politiky a života.