Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako obvykle perfekní a karma R^R^R^R^

1 0
možnosti

Opět prima počtení, děkuji. Poslouchal jsem výborný rozhovort, kdo neslyšel posílám odkaz:

„Vždycky jsme byli otevření, ale má to jednu hranici,“ upozorňuje. Všichni totiž přicházeli s tím, že boudou ctít českého panovníka, respektovat naše zákony, byli více méně naší víry a museli se umět uživit. „A pokud nechcete přijmout někoho, kdo se chová nepřátelsky, komu nerozumíte, koho byste museli živit, tak to přeci není xenofobie,“ 

http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/host/_zprava/ceske-zeme-nejsou-a-nikdy-nebyly-xenofobni-mini-autor-husitske-epopeje--1560955

0 0
možnosti
Foto

Máte přísný dohled. I nepatrně košilaté příspěvky mažou. Chápu, mravy dospělých lidí musí být asi chráněny a sex pod dohledem.

0 0
možnosti
Foto

To ani netuším. Dřív se smazání zobrazovalo

0 0
možnosti

Ztratil jsem veškeré kladné vztahy k většině brněnských obyvatel. Včera v ČT v odpoledním interwiuv hovořil brněnský zastupitel Hollan. Pokud je někdo schopen něčemu takovému ve volbách dát svůj hlas....

0 0
možnosti

J51a38n 33R95á76ž

9. 12. 2015 21:03

Většina sice ten obskurní Hollanův spolek nevolila, ale i tak jich bylo dost na to, aby nýmand se mohl živit tím, proti čemu ještě nedávno protestoval.

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy karma a R^. Jo a pár věcí jsem si zprivatizoval a pověsil na svůj FB. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jako vždy, moc pěkné, Petře. Ale opravdu, ne moc optimistické. Karma.

1 0
možnosti

Jo, soudružka Šiklová, v krvavých padesátých letech veleaktivní komunistka.... A "kandidát" na prezidenta, velekněz Halík, jehož složka u StB se záhadně ztratila....

2 0
možnosti
Foto

Halík je na to přesně ten typ. Nic bych za to nedal, že v NDR byl s posláním.

0 0
možnosti

Díky, skvěle jsem se hnedka zrána pobavila.  To s tím holubem a šachistou mě dostalo.R^R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Sice pobaví, ale jinak to jsou samé "samonasírací postřehy". Fór nakonec nestačí. V zájmu zachování optimistického pohledu na svět bych se přimlouval za pořízení nového pavouka :-)

1 0
možnosti
Foto

Chybí mi rozmluvy s ním. Vždy když jsem sedl ke komplu, vylezl zpod kamenu a čuměl na mne. ;-D

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS